www.advertum.huwww.advertum.hu  

A 2009-es év első munkanapján megkezdte az országos elérésű médiarendszer kiépítését az Advertum Kft. Az 1031/2008 (V.20.) sz. Kormányhatározat előírásai szerint a cég rádiós jogosultságokat vásárolt.

 

www.advertum.huwww.advertum.hu  

A 2009-es év első munkanapján megkezdte az országos elérésű médiarendszer kiépítését az Advertum Kft. Az 1031/2008 (V.20.) sz. Kormányhatározat előírásai szerint a cég rádiós jogosultságokat vásárolt.

 

Mint azt Klausmann Viktor sajtószóvivő elmondta, a médiarendszer éves nettó árbevételének legalább 20%-át labdarúgás-utánpótlásnevelési célokra kell fordítani így különösen fontos, hogy az évből egy nap se vesszen kárba, hiszen az üzleti tervükben foglaltak sikeres végrehajtásához mind a 365 napra szükségük van. „A Magyar Labdarúgó Szövetséggel és az Magyar Hivatásos Labdarúgó Ligával aláírt szerződésünk értelmében 2009-től legalább évi 200 millió forintot utalunk a Kormányhatározat szerinti utánpótlás-nevelési célokra.

A január 5-ei beruházás eredményeképpen az Advertum Kft. 100%-os tulajdonába került az egri 106,9 MHz-es frekvencia, valamint a tatabányai 102,5 Mhz-en fogható Rádió 1 Tatabánya, mely a második leghallgatottabb rádió a megyeszékhelyen, közel 17%-os eléréssel. Szintén Advertum-tulajdon lett a szombathelyi talált frekvencia.

Január 15-éig további rádiók megvásárlása is sor kerül, a Kormányhatározat által előírt kötelezettségeink valamint a magyar labdarúgással megkötött megállapodásaink maradéktalan teljesítése érdekében" – tette hozzá Klausmann.

A magát Magyarország legnagyobb, nem budapesti központú médiacégeként meghatározó vállalkozás Nyíregyháza, Miskolc és Debrecen után Eger, Tatabánya és Szombathely megyeszékhelyeken is megjelenik médiatermékeivel várhatóan még az első negyedévben.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük