2008. november 29.-én a Reklámzabálók Éjszakáján ismét bemutatják a hazai és nemzetközi reklámtermés legjavát. Az idei mottó: A nemzetközi reklám üdvözli a magyart. A rendezőcsapat célja, hogy bemutassa fantáziával és nem kevés munkával, a magyar szakemberek, valamint fiatalok is világszínvonalon teljesíthetnek. A rendezvény a Budapest Congress & World Trade Centerben (Budapesti Kongresszusi Központ) lesz.

 

2008. november 29.-én a Reklámzabálók Éjszakáján ismét bemutatják a hazai és nemzetközi reklámtermés legjavát. Az idei mottó: A nemzetközi reklám üdvözli a magyart. A rendezőcsapat célja, hogy bemutassa fantáziával és nem kevés munkával, a magyar szakemberek, valamint fiatalok is világszínvonalon teljesíthetnek. A rendezvény a Budapest Congress & World Trade Centerben (Budapesti Kongresszusi Központ) lesz.

A Reklámzabálók Éjszakája 28 évvel ezelőtt egy francia fiatalember (reklám) filmtekercsek iránti szeretetéből született. Napjainkban 51 ország 170 városában ünneplik a szakma legjavát. Az esemény egy világkörüli utazásra invitál, ahol kultúrák, trendek, márkák, és arcok sokféleségeit ismerheti meg a közönség, egyetlen éjszaka alatt. A Reklámzabálók Éjszakájának egyik legnagyobb hatása hazánkban, hogy az elmúlt években felnőtt egy generáció, amely nem csak érti, hanem élvezi is a reklámokat.

A főszervező szerint változik a reklámklíma Magyarországon, a fogyasztó egyre igényesebb, már nem kajál be bármit. Megfigyelhető egy bizonyos reklámtudatosság, ez pedig főként a 16-25 év korosztályra jellemző. Van rálátásuk a világra, és szelektálnak. Egyre nagyobb számban vannak jelen a Reklámzabálók Éjszakáján is.

Arra a kérdésre, hogy milyen 2008-ban a jó reklám, Borsos Sándor így válaszol: „Van egy nagyon fontos fogalom ezzel kapcsolatban, amit nem szabad elfelejteni: Entartainment. 2008-ban nincs más lehetősége a reklámnak, mint hogy szórakoztassa a közönséget, érzelmeket váltson ki, megszeretesse szereplőit. Enélkül az emberek nem fognak rá odafigyelni. Az Emese jelenség jó példa arra, hogy a reklám is lehet szerethető, fel tudja oldani a reklámkerülés jelenségének bénító hatását, része lehet -pozitív értelemben- a mindennapjainknak. Nem irritál, hanem szórakoztat: azonosulni tudunk vele."

A mai 18-25 éves korosztály körében terjed az igényes reklámok elfogadottsága, ők azok, akik leginkább megértik a „reklámzabálás szellemiségét". A Reklámzabálók Éjszakája a Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége azért hirdette meg idén első alkalommal az Ifjú Penge Pályázatot, hogy ezek a fiatalok megmutathassák a közönségnek, milyen az igényes reklám. Fontos az is, hogy új tehetségek kerüljenek a szakmába. A pályázatokat neves emberek – Zsédényi Adrienn, Herendi Gábor, Steiner Kristóf, Bakáts Tibor- bírálják, és a díjak mellé értékes nyeremények is társulnak, valamint belépők nemzetközi Reklámzabálók Éjszakájára. A legjobb alkotások a rendezvényen bemutatásra kerülnek.

A Reklámzabálók Éjszakája november 29.-én lesz. A délutáni program 14 órától, az esti 19 órától várja az érdeklődőket. A rendezvényhez kapcsolódó honlapon számtalan érdekességet találhatunk mind az előző évi eseményekről, mind a mostaniról. A vállalkozó kedvűek kvízkérdésekre is válaszolhatnak, természetesen reklámmal kapcsolatos ajándékokért.

Németh Krisztina

http://www.reklamzabalok.hu/

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük