Szakmai elismerést kapott a Középkori templomok útja marketing tevékenysége
2 perc olvasás
Az Országos Városmarketing Díj pályázatra benyújtott Középkori templomok útjának népszerűsítését szolgáló promóciós kampány nevezésével Külső kommunikációs megoldások és tartalom kategóriában az SZSZBMFÜ Nonprofit Kft. elnyerte a „Városmarketing gyémánt díj 2015" címet, amellyel jogosult a szakmailag kiváló marketing védjegy használatára.
Az Országos Városmarketing Díj pályázatra benyújtott Középkori templomok útjának népszerűsítését szolgáló promóciós kampány nevezésével Külső kommunikációs megoldások és tartalom kategóriában az SZSZBMFÜ Nonprofit Kft. elnyerte a „Városmarketing gyémánt díj 2015" címet, amellyel jogosult a szakmailag kiváló marketing védjegy használatára.
A pályázatot a Magyar Marketing Szövetség írta ki azzal a céllal, hogy a sikeres, hatékony marketingmegoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez. A Szabolcs-Szatmár-Bereg megyéből érkezett pályázatok közül a cégénydányádi mellett az SZSZBMFÜ Nonprofit Kft. programját, a templomutat népszerűsítő marketingprogramot tartotta a zsűri megalapozottnak, kreatívnak, hatásosnak és hatékonynak.
Dr. Kondra Laura, az Ügynökség ügyvezetője örült az elismerésnek, mint mondta: a kitartó és alapos munka meghozta gyümölcsét: a Középkori templomok útja igazi védjeggyé és követendő gyakorlattá vált.