
Több mint hetvenezer afrikai gyapottermelő részvételével indított nemzetközi fair trade programot a Tchibo. A program az afrikai gyapot fenntartható termelésére, a hatékonyabb termesztésre és a környezetkímélő földművelésre fókuszál. A Tchibo textiltermékeit 2009. május 27-től lehet megvásárolni a magyar üzletekben.
Több mint hetvenezer afrikai gyapottermelő részvételével indított nemzetközi fair trade programot a Tchibo. A program az afrikai gyapot fenntartható termelésére, a hatékonyabb termesztésre és a környezetkímélő földművelésre fókuszál. A Tchibo textiltermékeit 2009. május 27-től lehet megvásárolni a magyar üzletekben.
Több mint hetvenezer afrikai gyapottermelő részvételével indított nemzetközi fair trade programot a Tchibo. A program az afrikai gyapot fenntartható termelésére, a hatékonyabb termesztésre és a környezetkímélő földművelésre fókuszál. A Tchibo textiltermékeit 2009. május 27-től lehet megvásárolni a magyar üzletekben.
A Tchibo "Cotton made in Africa" programja azt tűzte ki célul, hogy növekedjenek a bevételek és javuljanak az értékesítés esélyei az olyan gyapottermelő országokban, mint Benin, Burkina Faso vagy Zambia – mindezt a fenntartható fejlődés jegyében. Ezekben az országokban ugyanis több mint tízmillió ember számára a gyapot biztosít megélhetést.
A Tchibo programjában, melyet az Aid by Trade Foundation segítségével hozott létre, jelenleg több mint hetvenezer afrikai gyapottermelő vesz részt. A termelők oktatásban részesülnek, megtanulják, hogyan érdemes a gyapotot a leghatékonyabban termeszteni, és hogyan tudják minél környezetkímélőbben a földjeiket megművelni.
A Tchibo vásárlói pedig azáltal, hogy a minőségi textíliákból vásárolnak, a fair trade program sikerességéhez is aktívan hozzájárulnak.
A nemzetközi Fairtrade minősítő rendszer igazolja azokat a termelőket, akik teljesítik a munka- illetve a környezetvédelmi előírásokat, viszonzásul kézhez kapnak egy garantált minimum felvásárlási árat a költségek és a napi megélhetés biztosítására. Ezek mellett a prémiumok is javítják a földművesek és a közösségek életminőségét. A 90-es években indult mozgalom olyan segélyszervezetekből állt össze, mint az Oxfam, CAFOD, és a Christian Aid, mely mostanra már közel 80 országban van jelen és több mint ötmillió embert segít 58 fejlődő országban.
Afrika a kávé őshazája. A varázslatos afrikai hangulat mellett május 27-től kipróbálhatják a Tchibo különleges zamatú tanzániai kávéját is.
Az afrikai hetek során további meglepetésekkel várjuk nemcsak Afrika szerelmeseit.
Az 1949-ben Németországban alapított kávé-csomagküldő szolgálat mára nemzetközi nagyvállalattá nőtte ki magát, az európai háztartások millióiban szívesen látott vendég. A Tchibo jelentős exporttevékenységet folytat, és kiváló minőségű szemes, illetve őrölt kávéfajtáiról híres világszerte. A Tchibo egyedülálló üzleti modellt képvisel: nem csupán a pörkölt kávé szakértője, de üzleteiben rendszeresen megújuló kínálat mellett limitált mennyiségben kiváló minőségű termékek is kaphatóak. A megközelítőleg 12.500 alkalmazottat foglalkoztató Tchibo központja Hamburgban, Németországban található. Tchibo Budapest Kft. 1991-ben alakult a Tchibo GmbH leányvállalataként. A Tchibo a magyarországi kávépiacon négy márkával van jelen: Tchibo, Eduscho, Wiener Extra és Davidoff. A Tchibo név egyet jelent a kiváló minőséggel, gazdag választékkal és erős márkákkal.