EuroAstra

Tekints be a Sziget előkészületek kulisszái mögé

Marketing versenyt hirdetett a Nestlé Hungária Kft. olyan főiskolások és egyetemisták részére, akik szeretnének bepillantást nyerni egy nagyvállalat marketing kampányának háttérmunkálataiba. A pályázóknak a NESCAFÉ 3in1 termék kapcsán kell marketing tervet készíteniük, amelynek célja a kávézás pozitív hatásának megismertetése a fiatalok körében. A legjobb pályázatot elkészítő diák vagy csapat a nyár folyamán figyelemmel kísérheti a NESCAFÉ Sziget Fesztivál Team tagjainak munkáját,, majd személyesen is részt vehet a Sziget Fesztiválon.

Marketing versenyt hirdetett a Nestlé Hungária Kft. olyan főiskolások és egyetemisták részére, akik szeretnének bepillantást nyerni egy nagyvállalat marketing kampányának háttérmunkálataiba. A pályázóknak a NESCAFÉ 3in1 termék kapcsán kell marketing tervet készíteniük, amelynek célja a kávézás pozitív hatásának megismertetése a fiatalok körében. A legjobb pályázatot elkészítő diák vagy csapat a nyár folyamán figyelemmel kísérheti a NESCAFÉ Sziget Fesztivál Team tagjainak munkáját,, majd személyesen is részt vehet a Sziget Fesztiválon.

A Nestlé Hungária Kft. óriási lehetőséget kínál a főiskolás és egyetemista diákoknak, hogy egy verseny keretében megmutathassák marketingtudásukat. A vállalkozó kedvű fiatalok 16-25 éves korosztály számára tervezhetnek egy teljes körű marketingkommunikációs kampányt, amely során a cél, hogy kreatív és edukatív módon kommunikálják a kávézás pozitív hatásait a célcsoportnak. A diákok egyénileg vagy akár két fős csapatokban is jelentkezhetnek, a lényeg, hogy egy ütős és friss tervet készítsenek a NESCAFÉ 3in1 kávémárkához kapcsolódóan a fenti témában.

A beérkezett pályázatokat a NESCAFÉ 3in1 márkáért felelős szakemberei értékelik, és az öt legjobbnak ítélt kampányterv készítője személyesen, szakmai zsűri előtt prezentálhatja munkáját. A legjobb terv megalkotója a Nestlé magyarországi központjában bepillantást nyerhet a NESCAFÉ brand managerei segítségével a kávémárka nyári Sziget megjelenésének előkészületeibe, betekinthet a kulisszák mögé június-július folyamán, majd augusztusban a Sziget Fesztiválon közelről ismerheti meg NESCAFÉ 3in1 csapatának munkamódszereit. Ráadásul az egy hetes fesztiválbelépő mellett NESCAFÉ VIP jegyet is kap a nyertes, így igazán a legjobbnak érezheti magát.

A pályázatokat 2012. május 4. 24:00-ig várják a nescafe3in1@hu.nestle.com e-mail címre.

A hivatalos pályázati kiírás és a szabályzat a www.marketingverseny.nescafe.hu oldalról tölthető le.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük