EuroAstra

Több, mint Karácsonykor: taroltak a műszaki cikkek a Fekete Pénteken

A várakozásoknak megfelelően hatalmas érdeklődés kísérte az idei Fekete Pénteket (Black Friday) a hazai műszakicikk-kiskereskedelemben. Az online értékesítés fölényét jelző országos tendenciára rácáfolva az Euronics Műszaki Áruházlánc az üzletekben történő vásárlások terén is kiugró forgalmat ért el november 27-én. Sajnos az internetes felületek az Euronics esetében is bedugultak, de ez nem volt egyedülálló jelenség.

 

A várakozásoknak megfelelően hatalmas érdeklődés kísérte az idei Fekete Pénteket (Black Friday) a hazai műszakicikk-kiskereskedelemben. Az online értékesítés fölényét jelző országos tendenciára rácáfolva az Euronics Műszaki Áruházlánc az üzletekben történő vásárlások terén is kiugró forgalmat ért el november 27-én. Sajnos az internetes felületek az Euronics esetében is bedugultak, de ez nem volt egyedülálló jelenség.

 

Hatalmas tüske a grafikonon

 

A napi átlaghoz képest több mint négyszeresére növekedett a forgalom az Euronics üzleteiben pénteken. A karácsonyi szezon közeledtével minden évben erősödő kereslet tapasztalható, ám a Fekete Péntek alkalmából meghirdetett akciók különösen sok vásárlót vonzottak az üzletekbe.

 

A nap végi összesített adatokból kiolvasható, hogy a cég 79 üzletében a látogatók és a vásárlások száma is többszörösére növekedett. A széles körű árengedményeknek köszönhetően az egyszerűbb háztartási gépektől a játékkonzolokon át az informatikai cikkekig valamennyi ár- és termékkategóriában megugrott az értékesítés. A legnagyobb érdeklődés egyértelműen a szórakoztatóelektronikai termékek iránt mutatkozott, ezek között is a nagyképernyős televíziók vitték a prímet.

 

Felkészülten várták a tömeget, de a nettel probléma volt

 

Az Euronics kizárólagos hazai képviselője, a magyar tulajdonú Vöröskő Kft. jó előre felkészült a vásárlói rohamra. Az extra kedvezmények és a megnövelt árukészlet mellett valamennyi üzletben a szokásosnál több értékesítő állt az érdeklődők rendelkezésére. A cég tapasztalatai ugyanis azt mutatják, hogy a webáruházak térnyerése ellenére a fogyasztók nagy része esetében továbbra is elsőbbséget élvez a hagyományos áruházi vásárlás. Mindez elsősorban a szakértői tanácsok és a személyes vásárlási élmény iránti igénynek tudható be. Sajnos az internetes felületre ez már nem volt elmondható. Mint szinte a mindegyik online áruházban itt is sorbanállásra kényszerültek, akik bejutottak.

 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük