Újabb lendületet vett a Sony Ericsson és az UEFA együttműködése
2 perc olvasásA Sony Ericsson 2010. augusztus 27.- én Monacóban bejelentette, hogy – kihasználva a Sony és az UEFA együttműködését – az UEFA Champions League-hez kapcsolódóan új globális marketingprogramot indít. A program részeként 2012-ig a Sony Ericsson az UEFA Champions League hivatalos mobiltelefonja.
A Sony Ericsson 2010. augusztus 27.- én Monacóban bejelentette, hogy – kihasználva a Sony és az UEFA együttműködését – az UEFA Champions League-hez kapcsolódóan új globális marketingprogramot indít. A program részeként 2012-ig a Sony Ericsson az UEFA Champions League hivatalos mobiltelefonja.
A program középpontjában a rajongók állnak, és az olyan korábbi marketingakciók mintájára épül, amelyek során a Sony Ericsson már világszerte szurkolók milliói számára tette lehetővé, hogy közelebb kerüljenek kedvenc sportjukhoz.
Az új program kulcsa a készülékek által nyújtott szórakoztató élményben rejlik, amit a Sony Ericsson okostelefonok GPS technológia segítségével nyújtanak. Mindezt kiegészíti az UEFA.com közreműködésével fejlesztett új mobiltelefon-alkalmazás is. A Sony Ericsson egyedülálló megoldásokat kínál a futballrajongók számára, akár a stadionban, akár barátaik társaságában követik a meccset, mobiltelefonjuk segítségével teljesebb élmény részeseivé válhatnak.
„Nagy örömmel jelentettük be az UEFA Champions League-hez kapcsolódó új, globális marketingprogramunk elindítását. A program legizgalmasabb része az XperiaTM okostelefonok meglévő GPS technológiája által nyújtott lehetőségek kihasználása, melynek révén teljesebb rajongói élményt kínálunk felhasználóink számára. Az új kezdeményezés épít a vállalat többi nemzetközi szponzorációs kampányára is" – jelentette ki Lennard Hoornik, a Sony Ericsson alelnöke és globális marketingvezetője.