A Vodafone – elsőként a magyarországi telekommunikációs szektorban – display (banner) formátummal jelent meg a Youtube videomegosztó site oldalain „Internet on your mobile" kampányával. A hirdetés sajátossága, hogy feltűnik benne a Youtube anyacégének, a Google-nek a logója is még relevánsabbá téve a mobilon való internetezésre buzdító üzenetet.

 

A Vodafone – elsőként a magyarországi telekommunikációs szektorban – display (banner) formátummal jelent meg a Youtube videomegosztó site oldalain „Internet on your mobile" kampányával. A hirdetés sajátossága, hogy feltűnik benne a Youtube anyacégének, a Google-nek a logója is még relevánsabbá téve a mobilon való internetezésre buzdító üzenetet.

 Újításként a Google Adwords rendszere ugyanis engedélyezi, hogy a Youtube-on a magyar felhasználókat célzó display hirdetések fussanak, eddig az ország targetálásra nem volt lehetőség. "A Google tartalmi hálózatában a több ezer, tartalom alapján célozható weboldal mellett mostantól elérhető a YouTube is, ahol eddig nem jelenhettek meg Magyarországra irányított hirdetések, ráadásul lehetőség van kattintásalapú (CPC) fizetésre is, ami rendkívül előnyös lehet a hirdetők számára. Nagyon örülünk, hogy Magyarország egyik vezető ügynökségével, az OMD Digital divíziójával közösen tudtuk az első jelentős kampányt elindítani a Vodafone számára." – mondta Peresztegi Zoltán a Google magyarországi képviselője.

„A YouTube Magyarország leglátogatottabb video megosztó oldala, és az összes magyarországi site rangsorában is az előkelő 5. helyet foglalja el a maga kb. 1,7 millió havi látogatójával (forrás: gIA 2008. augusztus, 15+ éves lakosság). Nagyon nagy új inventory-hoz, és új médiamegoldásokhoz jut ezzel a digitális média szakma, amely feladja a leckét a többi médiatulajdonos számára is" – vélekedik Weisz Attila, az OMD anyacégének, az Omnicom Media Group-nak digitális médiáért felelős igazgatója.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük