Webáruházat épített a Praktiker, kampányt tervezett és bannert „barkácsolt” a neo
A Neo Interactive-ot választotta a Praktiker új webáruházának népszerűsítésére. A kampánymenedzsment mellett különleges videóbannereket is készített a digitális ügynökség.
A Neo Interactive-ot választotta a Praktiker új webáruházának népszerűsítésére. A kampánymenedzsment mellett különleges videóbannereket is készített a digitális ügynökség.
A kampány kreatívja azon a váratlan gegen alapul, mely szerint az éppen olvasott weboldal „mögül" kerül kivágásra a bannerfelület, a kivágott keretben megjelenik a szereplő, aki a szemünk láttára barkácsolja össze az online hirdetést. Az „összebarkácsolt" videóbannerek három eltérő helyzetet illusztálva készültek (szoba, fürdőszoba, kert tematikákban), melyekben különböző, az online webshopból is rendelhető barkács- és egyéb eszközökkel dolgozik a férfi vagy női szereplő.
A videós display-megjelenések mellett linkhirdetések, keresőmarketing és seeding is segítette a kampány eredményességét.
Az októberben futott kommunikáció egy két hónapos kampány első periódusa, melynek eredményeit a november közepén induló második szakaszban már felhasználja az ügynökség. A további média és kreatívtervezés, -optimalizálás ugyanis már a Praktiker Webshop oldalán kötetett online megrendeléseket veszi alapul, és a konverzió szempontjából legeredményesebb médiafelületek és kreatívirányok kiválasztását, használatát jelenti.
http://www.neo-interactive.hu/praktiker/szuperbanner/