70 ezer ügyfél és 1 Ft-os percdíj az 1 éves Tesco Mobile-nál
3 perc olvasás
Egy éve indította el mobilkommunikációs szolgáltatását a Tesco Mobile. A két alapító – a Tesco és a Vodafone – 50-50%-ban tulajdonolt vállalkozása valódi független, virtuális mobilszolgáltatóként (Mobile Virtual Network Operator – MVNO) van jelen a piacon. A hazai mobilpiac negyedik szereplője első évét több mint 70 000 ügyféllel zárja. Az évforduló alkalmából a mobilszolgáltató ügyfeleit „1 év, 1 Ft" percdíj akcióval lepi meg.
Egy éve indította el mobilkommunikációs szolgáltatását a Tesco Mobile. A két alapító – a Tesco és a Vodafone – 50-50%-ban tulajdonolt vállalkozása valódi független, virtuális mobilszolgáltatóként (Mobile Virtual Network Operator – MVNO) van jelen a piacon. A hazai mobilpiac negyedik szereplője első évét több mint 70 000 ügyféllel zárja. Az évforduló alkalmából a mobilszolgáltató ügyfeleit „1 év, 1 Ft" percdíj akcióval lepi meg.
Tavaly márciusban lépett be a magyar piacra a Tesco Mobile, és kedvező ajánlatainak köszönhetően mára több mint 70.000 ügyfél használja a szolgáltatását.
„Büszkék vagyunk első évünkre, mivel a hazai mobilpiac általános csökkenése ellenére kiváló esztendőt zártunk" – mondta el Reszkető Péter, a Tesco Mobile cégvezetője. „Hónapról hónapra növekszik aktív ügyfélbázisunk. Az egyetlen év alatt csatlakozott, több mint 70 000 új ügyfél mind hazai, mind nemzetközi összehasonlításban kimagasló eredménynek számít. Úgy gondoljuk, a kedvező fogadtatás főként a mobilköltségek optimalizálását segítő ajánlatainknak köszönhető: számos olyan ajánlatunk volt, amelyek újabb és újabb ügyfelek számára tették versenyképessé szolgáltatásunkat. Ilyenek például az egyenlegfeltöltéseket bónusszal duplázó Tesco Mobile Dupla tarifacsomag, a percdíjak változatlanságára adott garanciánk, a Hálón Belül csomaggal elérhető 10 forint alatti percenkénti hívásdíj, valamint akciós árú mobiltelefonjaink."
Az első évi hagyományokat folytatva a társaság újabb szokatlan akcióval kezdi szolgáltatásának második évét: 2013. március és április hónapokban a Hálón Belül csomag percdíja mindössze 1 Ft, így az akciós időszakban több mint 70.000 belföldi Tesco Mobile ügyfél hívható a különösen kedvezményes díjon, függetlenül attól, hogy a hívott fél rendelkezik-e Hálón Belül csomaggal. A kedvezményes percdíj automatikusan érvényes új és meglévő ügyfelekre. A Hálón Belül csomag havidíja 590 forint, ezért cserébe 30 napig, legfeljebb 1000 percig érvényesíthető a Tesco Mobile belföldi hálózatán belüli kedvezményes percdíj. Az „1 év, 1 Ft" promóciós időszakát követően a Hálón Belül csomag percdíja 19 Ft (a feltöltések után járó duplázó bónusz teljes kihasználásával az ügyfelek ebből ténylegesen csak a percdíj felét, azaz 9,50 forintot fizetnek).
A Tesco Mobile „1 év, 1 Ft" akciójáról, valamint a társaság további ajánlatairól és teljes készülékportfoliójáról a www.tescomobile.hu weboldalon található részletesebb információ.