Újraértelmezi a mobiltelefonos vásárlást a Simple — Okostelefonnal rendelték a Costes és Kiosk fogásokat a Sziget VIP részlegé
3 perc olvasás
Közel egy évi fejlesztés és tesztelés után a Szigeten debütált az OTP Mobil Simple applikációja. Az alkalmazással a teljes mobillal történő vásárlási folyamatot értelmezték újra a készítők a rendeléstől a fizetésig. A Simple jelenleg ital automatáknál, éttermi és online ételrendelésnél, valamint mozijegyvásárlásnál használható, de év végéig további funkciók érkeznek. A bejelentés napján a Sziget VIP részlegében tesztelhették az alkalmazást a szerencsések.
Közel egy évi fejlesztés és tesztelés után a Szigeten debütált az OTP Mobil Simple applikációja. Az alkalmazással a teljes mobillal történő vásárlási folyamatot értelmezték újra a készítők a rendeléstől a fizetésig. A Simple jelenleg ital automatáknál, éttermi és online ételrendelésnél, valamint mozijegyvásárlásnál használható, de év végéig további funkciók érkeznek. A bejelentés napján a Sziget VIP részlegében tesztelhették az alkalmazást a szerencsések.
Az okostelefonos fizetés világszerte terjed, azonban az erre fejlesztett megoldások általában csak a fizetési tranzakcióra koncentrálnak, és nem használják ki a telefonban rejlő további lehetőségeket. A Simple erre ad választ, túlmutatva az eddig elérhető applikációkon. Az ingyenes alkalmazás már letölthető a Google Play-ből és az Appstore-ból is.
„Egy okostelefon felhasználására rengeteg lehetőség van: mi szerettünk volna egy olyan applikációt létrehozni, ami megmutatja ezeket, így nemcsak egy bankkártyát integráltunk a mobiltelefonba, hanem lefedjük az egész vásárlási folyamatot, a kiválasztástól egészen a fizetésig" – mondta Benyó Péter az OTP Mobil ügyvezetője. – „A fejlesztésnél a szolgáltatások kiválasztásakor azt tartottuk szem előtt, hogy melyek azok a mindennapi helyzetek, amelyeket a Simple használatával gyorsabbá, egyszerűbbé tudunk tenni" – tette hozzá.
A bank- és mobilszolgáltató-független alkalmazás kétségtelenül egyik legizgalmasabb funckiója, hogy segítségével a felhasználók egyes éttermekben és szórakozóhelyeken a telefonjukon nyithatják meg az étlapot, adhatják le rendelhelésüket és fizethetnek is. "Senki sem szeret sokáig várni, hogy megkapja az étlapot vagy felvegyék a rendelését, ráadásul a vendéglátóhelyeknek is egyszerűbbé teszi az életét az applikáció" – mondta el Benyó Péter, az OTP Mobil ügyvezető igazgatója. "A tesztek során mindkét felhasznlálói oldalról pozitív visszajelzéseket kaptunk és az volt a tapasztalat, hogy nagyon gyorsan megbarátkoztak az applikációval" – tette hozzá.
A pincér funkció mellett az alkalmazással 300 étteremből lehet ételt rendelni. Emellett országszerte többszáz ital automatából lehet vásárolni, böngészni a moziműsort és megvenni a mozijegyet. Benyó Péter a további lehetőségekről azt mondta, első körben az elfogadóhelyek számának bővítésére, valamint arra fókuszálnak, hogy minél többen használják a Simple alkalmazást, ugyanakkor terveik szerint már idén új szolgáltatások is érkeznek az alkalmazásba.
Az eseményen ott volt Gerendai Károly, aki a Sziget fesztivál és a Costes és Kiosk éttermek nevében is köszöntötte az új fejlesztést. A készpénzmentes fizetési innovációk kiterjesztésében úttörő szerepet vállaló üzletember elmondta: „Úgy gondolom, hogy a mobilfizetés és az okostelefonok nyújtotta lehetőségek elterjedése jelentős innovációt jelentene a vendéglátóipar és más szektorok számára. A Simple alkalmazás azokat a lépéseket teszi meg, melyek ahhoz kellenek, hogy a felhasználók széles körben elkezdjék használni az ilyen típusú innovációkat."
Letöltés:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.otpmobil.simple