EuroAstra

Az AAA AUTO értékesítése éves szinten 20,7 százalékkal nőtt, az augusztusi magyarországi értékesítés veri az oroszországit

Az AAA AUTO Csoport idén augusztusban ismét több autót értékesített, mint tavaly ilyenkor, ráadásul a vállalat 2014 első nyolc hónapjában is több autót adott el, mint a tavalyi év azonos időszakában. Az ügyfelek augusztusban összesen 5.939 autót vásároltak, s ezzel az AAA AUTO éves szinten 16,34 százalékos növekedést ért el.

Az AAA AUTO Csoport idén augusztusban ismét több autót értékesített, mint tavaly ilyenkor, ráadásul a vállalat 2014 első nyolc hónapjában is több autót adott el, mint a tavalyi év azonos időszakában. Az ügyfelek augusztusban összesen 5.939 autót vásároltak, s ezzel az AAA AUTO éves szinten 16,34 százalékos növekedést ért el.

Az eladott használt autók darabszáma több mint 4 éve töretlenül emelkedik. A 34 telephelyet számláló hálózatban idén már 42.896 autó talált gazdára, ami év/év alapon 20,7 százalékos növekedést jelent. Eközben az idei augusztusi magyarországi értékesítés, 275 eladott járművel most első alkalommal meghaladta az oroszországi szintet is, ahol 245 autó kelt el. Ezt a kiemelkedő eredményt a fóti telephely hivatalos újranyitása után mindössze 3,5 hónappal sikerült elérni.

 

„A kedvező nyári eredményeknek köszönhetően jókora optimizmussal tekintünk a most kezdődő második főszezon elé. Az augusztusban eladott 5.939 autóval a legjobb eredményt értük el 2008 áprilisa óta. A fóti telephely hivatalos megnyitója után 3,5 hónappal, az augusztusban Magyarországon elért eredményünk meghaladta az oroszországit. Szlovákiában 2007 októbere óta az idei augusztus volt a legeredményesebb hónapunk. Kevesebb telephellyel és munkavállalóval is kezdjük elérni a válság előtti számainkat. Ez jól mutatja a vállalat magas fokú hatékonyságát, ami a napi szintű szigorú költségkontrollnak, a magas színvonalú marketingstratégiának és a legkelendőbb autók középpontba helyezésének köszönhető." mondta Karolina Topolová, az AAA AUTO vezérigazgatója. A vállalat az első tulajdonostól származó, sérülésmentes, újszerű állapotú, keveset futott, szervizkönyves és legkelendőbb márkájú használt autókra összpontosít. „Vásárlási politikánk nagyon szigorú, ezért következetesen visszautasítjuk a vételre kínált autók 65-70 százalékát. Egyedül az idén már több mint 60.000 autót utasítottunk vissza." tette hozzá Topolová.

 

Az idei értékesítési adatok alapján a vállalat kismértékben, 62.000-ről 63.000 darabra javította a 2014-es értékesítési várakozásait.

 

Az AAA AUTO használtautó-értékesítése a 2014. január-augusztusi időszakban a tavalyi év azonos időszakához képest:

 

 

2013 első 8 hónapja

2014 első 8 hónapja

éves változás

Csehország

24 720

28 396

14,9%

Szlovákia

9 387

11 443

21,9%

Oroszország

1 433

1 887

31,7%

Magyarország

0

1 170

n/m

Csoport

35 540

42 896

20,7%

 

Forrás: Cégközlés

Megjegyzés: a táblázatban feltüntetett értékesítési adatok előzetesek, a végeredmény ettől némileg eltérhet.

 

 Az AAA AUTO Csoport 22 éve működik és jelenleg 34 telephelyet számláló hálózattal rendelkezik Csehország, Szlovákia, Oroszország és Magyarország piacain. A vállalat fennállása alatt több mint 1,5 millió vevőt szolgált ki. 2013-ban a csoport auditált árbevétele 379 millió euró volt. 2013-ban az AAA AUTO összesen 56.648 gépkocsit értékesített, ebből 38.297-et Csehországban, 15.896-ot Szlovákiában és 2.455-öt Oroszországban. A vállalat közel 43.000 autót értékesített 2014 első 8 hónapjában. A vállalat a régi-új "Mototechna" márkanév alatt is értékesít újszerű állapotú, prémium kategóriás autókat Csehországban és Szlovákiában. 2014 áprilisában a Mototechna luxusautók értékesítését is megkezdte az új, Mototechna Premium márkanév alatt. Az Ogilvy & Mather 2013 őszén napvilágot látott tanulmánya szerint az AAA AUTO márkanév az 1989 novembere után született 10 legjobb cseh márkanév egyike.

 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük