Szeptember 3-tól valós idejű a járatinformáció a Wizz Air honlapján
A Wizz Air, Közép- és Kelet-Európa legnagyobb diszkont légitársasága szerdán elindította valós idejű járatinformáció szolgáltatását a wizzair.com oldalon.
A Wizz Air, Közép- és Kelet-Európa legnagyobb diszkont légitársasága szerdán elindította valós idejű járatinformáció szolgáltatását a wizzair.com oldalon.
Az új eszköznek köszönhetően az utasok kényelmesen tájékozódhatnak a járatuk valós idejű státuszáról, megtekinthetik az összes járatot, amely időben indul és az esetleges törölt vagy késve induló járatokat is. A Wizz Air először az okostelefon applikációjában tette elérhetővé ezt a szolgáltatást, amely nagyon népszerű lett a felhasználók körében.
A szeptember 3-tól már minden utas hozzáférhet a járatinformációhoz a http://wizzair.com/hu-HU/FlightInformation honlapon.
A Járatinformáció indulási repülőtér vagy járatszám alapján jeleníti meg a járatokat.
„A célunk, hogy kiváló utazási élményt biztosítsunk utasainknak az utazás teljes ideje alatt" – mondta Daniel de Carvalho, a Wizz Air szóvivője. – „Járataink pontosságát tekintve kiváló teljesítményt nyújtunk, ugyanakkor fennakadások előfordulhatnak, ilyenkor mindennél fontosabb, hogy időben biztosítsunk információt, ezzel szolgálva utasaink elégedettségét. A valós idejű Járatinformációnak hála az utasaink ellenőrizhetik a járatuk státuszát az utazásuk napján. Ezt a szolgáltatást először az okostelefon applikációnkban indítottuk el, de mától a honlapunkon is elérhető. Így most figyelemmel követni, hogy járataink pontosan érkeznek és ellenőrizni a járatok státuszát egyszerűbb, mint valaha!" – tette hozzá Daniel de Carvalho.
2014. szeptember 1-én a Wizz Air bejelentette, hogy története során először, tizenkét hónapon (2013 szeptemberétől 2014 augusztusáig) belül 15 millió utas választotta a légitársaságot. Ez 17 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. A légitársaság 86 százalékos átlagos töltöttségi szintet ért el ebben az egy éves időszakban. Ráadásul a Wizz Air nyerte el az Airbus működési kiválóságért járó díját az európai légitársaságok közül („Best Operational Excellence Award – Europe"), amellyel a légitársaság 2012-ben és 2013-ban elért kiemelkedő működési teljesítményét díjazták.
„Újabb mérföldkőhöz érkeztünk, hiszen 15 millió utas választott minket az elmúlt tizenkét hónapban" – mondta John Stephenson, a Wizz Air ügyvezető alelnöke. – „Ez bizonyítja, milyen nagy a kereslet az utazási lehetőségek iránt, amelyeket alacsony viteldíjú útvonalainknak köszönhetően 35 országban teszünk elérhetővé. Bízunk benne, hogy még ennél is többen utaznak majd velünk a jövőben 102 desztinációnkra, 341 útvonalunkon, miközben 2014 végéig 54 darab A320 típusú repülőgépre bővül a flottánk. Ezután is azon dolgozunk majd, hogy megfeleljünk utasaink igényeinek személyre szabott utazási élményt valamint kiegészítő szolgáltatások és termékek széles skáláját kínálva" – tette hozzá John Stephenson.
Lantai József