A Stora Enso új, Viewpoint című jelentése a kiskereskedelmi csomagolás jövőjét elemzi
3 perc olvasás
A Stora Enso, a papíripar, bioanyagok, faipari termékek és a csomagolóipar területén tevékenykedő és azt újraértelmező globális vállalat ma új jelentést bocsát ki. Ez a Viewpoint, amely betekintést nyújt a jövő innovatív csomagolástechnikai megoldásaiba az élelmiszer-kiskereskedelemben.
A Stora Enso, a papíripar, bioanyagok, faipari termékek és a csomagolóipar területén tevékenykedő és azt újraértelmező globális vállalat ma új jelentést bocsát ki. Ez a Viewpoint, amely betekintést nyújt a jövő innovatív csomagolástechnikai megoldásaiba az élelmiszer-kiskereskedelemben.
A „Kereskedelmi csomagolástechnika 2016-ban és az után" című Viewpoint jelentés a Stora Enso Packaging Solutions mélyreható Viewpoint jelentéssorozatának harmadik kiadása. A jelentés foglalkozik a kiskereskedelmi ipar gyors változásaival, és ezeknek a jövő csomagolási megoldásaira gyakorolt hatásával.
A jelentés esettanulmányokat közöl, amelyek bemutatják, hogy a kiskereskedők intelligens csomagolástechnikai megoldásokat használva hogyan csökkenthetik költségeiket akár 50-70%-kal. A jelentés a piac legfontosabb mozgatórugóit tárja fel abban az időben, amikor a saját márkás termékek mennyisége tíz éven belül előreláthatólag 50%-kal növekedik.
„Az élelmiszer-kiskereskedelemben a vásárlók 70%-a az eladás helyszínén hozza meg vásárlási döntéseit, a kiskereskedelmi piacon pedig igen erős a verseny. Tisztában vagyunk vele, hogy a csomagolás jelentős szerepet játszik az eladások növekedésében és a költségek csökkentésében az értéklánc minden fázisában" – mondja Hannu Alalauri, a Stora Enso csomagolási megoldásokért felelős szenior elnök-helyettese.
A jövőbeni élelmiszer-kiskereskedelmi csomagolástechnikát befolyásoló, a jelentésben bemutatott öt tényező:
- A diszkontkereskedők sikere
- A saját márkás termékek mind szélesebb körű elterjedése
- Intelligens csomagolástechnikai megoldások
- A kereskedelem online csatornákra felé történő elmozdulása
- A fenntarthatóságra helyezett nagyobb hangsúly
„Azok a kiskereskedők lesznek a legnagyobb eséllyel sikeresek a ma és a holnap piacterén, amelyek felismerik a csomagolási megoldásokban rejlő lehetőségeket, és a lehető legjobban használják ki azokat. A Viewpoint elnevezésű kiadványokkal továbbra is büszkén nyújtunk bepillantást az innovatív csomagolástechnológia jövőjébe, és ügyfeleinket további párbeszédre biztatjuk" – mondja Hannu Alalauri, a Stora Enso csomagolási megoldásokért felelős szenior elnök-helyettese.
Hannu Alalauri szeptember 30-án, a párizsi kereskedelmi világkongresszus keretein belül beszédet fog tartani a „Kereskedelmi csomagolástechnika 2016-ban és az után" témájában.
A teljes Viewpoint jelentés letöltéséhez látogasson el az alábbi oldalra: www.storaensopack.com/press-media