A Telekomé az ország legjobb online ügyfélszolgálata
3 perc olvasásA Magyar Telekom nyerte el 2014-ben a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjat az elektronikus csatorna kategóriában. Ezzel a Telekom az ország legjobbjának bizonyult az online ügyfélkiszolgálás terén a a www.telekom.hu vállalati honlapon keresztül biztosított ügyfélszolgálata révén. A Client First tanácsadó cég által meghirdetett versenyen próbavásárlások és a vállalatok saját ügyfeleinek véleménye alapján értékelik a szolgáltatókat, így a díj hűen tükrözi az ügyfelek tapasztalatait. A rangos díjat Christopher Mattheisen vezérigazgató vette át a díjátadó ünnepségen.
A Magyar Telekom nyerte el 2014-ben a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjat az elektronikus csatorna kategóriában. Ezzel a Telekom az ország legjobbjának bizonyult az online ügyfélkiszolgálás terén a a www.telekom.hu vállalati honlapon keresztül biztosított ügyfélszolgálata révén. A Client First tanácsadó cég által meghirdetett versenyen próbavásárlások és a vállalatok saját ügyfeleinek véleménye alapján értékelik a szolgáltatókat, így a díj hűen tükrözi az ügyfelek tapasztalatait. A rangos díjat Christopher Mattheisen vezérigazgató vette át a díjátadó ünnepségen.
A Client First tanácsadó cég által hatodik alkalommal kiírt „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban" pályázat Magyarország legnagyobb, legismertebb ügyfélelégedettség-mérő versenye. Az idei megmérettetésben az elektronikus csatorna kategóriában induló cégek teljesítményének mérése két módon zajlott több mint két hónapon keresztül. Egyrészt a független értékelők által küldött elektronikus próbalevelekre adott válaszok alapján minősítették a szolgáltatók ügyfélszolgálati teljesítményét. Másrészt minden online úton beérkezett ügyfélmegkeresésre adott válaszlevélben szerepelt egy ügyfélelégedettségi kérdőív, így az ügyfelek konkrét ügyek kapcsán értékelhették az ügyfélkezelés minőségét, gyorsaságát és eredményességét.
Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom vezérigazgatója a díj kapcsán elmondta: „Külön öröm számunkra, hogy az elektronikus ügyfélkiszolgálás kategóriában sikerült idén az elsőséget megszereznünk, ami kiemelten fontos a számunkra. Célunk, hogy az online ügyintézési formák fejlesztésével, valamint az ügyfelek szisztematikus edukációjával az online csatorna fele tereljük az ügyfélkiszolgálást. Hisszük, hogy az online felületek gyors, korszerű és kényelmes megoldást jelentenek úgy az ügyfelek, mind a vállalat számára."
Az online csatorna jelentőségét mutatja, hogy az elmúlt egy évben a Telekom elektronikus ügyfélszolgálati munkatársai átlagosan havi 8700 ügyben írtak válasz e-mailt ügyfeleknek, és havonta mintegy 9700 alkalommal folytattak chat beszélgetést ügyfélkiszolgálási és értékesítés-támogatási céllal.
A Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban versenyen 2013-ban a Telekom telefonos ügyfélszolgálata nyerte el az elsőséget nagyvállalati kategóriában. 2012-ben a személyes ügyfélkiszolgálás kategóriában lett díjnyertes a vállalat, a call center kategóriában pedig – legjobb távközlési cégként – második helyezést ért el. Így abban az évben összességében a Telekom bizonyult a legjobbnak a távközlési ügyfélszolgálatok közt. Ugyancsak 2012-ben a Telekom nyerte el az első helyezést a távközlési szolgáltatók közül a Top 10 Call Center verseny telefonos ügyfélszolgálati tevékenység értékesítés kategóriájában.