Újabb minőségi garancia a SPAR-nál
2 perc olvasás
Idén is teljesítette a Nemzetközi Élelmiszeripari Szabvány logisztikai részének (IFS Logistics Standard) legmagasabb szintű elvárásait a SPAR. A 2014-ben megszerzett, s évente sikeresen megújított önkéntes minősítéssel az áruházlánc biztosítja az üzlethálózat igényeinek megfelelő kiszolgálást, a vevői szempontokon alapuló fejlesztési folyamatokat, az esetlegesen előforduló hibák azonnali, gyors és hatékony kezelését.
Idén is teljesítette a Nemzetközi Élelmiszeripari Szabvány logisztikai részének (IFS Logistics Standard) legmagasabb szintű elvárásait a SPAR. A 2014-ben megszerzett, s évente sikeresen megújított önkéntes minősítéssel az áruházlánc biztosítja az üzlethálózat igényeinek megfelelő kiszolgálást, a vevői szempontokon alapuló fejlesztési folyamatokat, az esetlegesen előforduló hibák azonnali, gyors és hatékony kezelését.
„A SPAR nemcsak üzleteiben, hanem azok logisztikai hátterében is kiemelten kezeli a minőségi szolgáltatást, hiszen több mint négyszáz áruház biztonságos és minőségi termékekkel történő kiszolgálásáról kell gondoskodni nap mint nap" – mondta Maczelka Márk kommunikációs vezető.
A SPAR csoport három éve döntött úgy, hogy logisztikai tevékenységét a korábban is működtetett HACCP rendszeren felül a legmagasabb szintű IFS Logisztikai minőségirányítási és élelmiszerbiztonsági szabvány követelményrendszeréhez igazítja. A minősítést a kereskedelmi láncok közül egyedüliként a SPAR csoport szerezte meg, és ezt már másodszor újította meg sikeresen.
Az IFS Logistics Standard nemzetközileg elfogadott élelmiszerbiztonsági rendszer, kifejezetten az ellátási lánc logisztikai folyamatainak szabályozására és minőségének fenntartására hozták létre. A legmagasabb szintje garantálja, hogy olyan élelmiszerbiztonság valósuljon meg a logisztikai folyamatokban, amely az áru beérkezésétől a kiszállításig garantálja, hogy a fogyasztókhoz kifogástalan minőségű termékek kerülhessenek.