Kimagasló, 11%-os árbevétel-növekedést hozott 2017 első negyedéve a UPC Magyarországnak
4 perc olvasás
Erős első negyedévet zárt a UPC Magyarország, a világ legnagyobb kábelkommunikációs- és multimédia vállalatának, a Liberty Globalnak hazai leányvállalata. Az előfizetések (RGU-k) száma az előző év azonos időszakához képest 104 ezerrel növekedett, és így meghaladta az 1 945 000-t. Az előző évhez viszonyított teljes árbevétel-növekedés pedig kimagasló, 11%-os emelkedést mutat, a hálózatfejlesztési aktivitásoknak, a mobil- és üzleti szegmensnek és a magas hozzáadott értéket képviselő, innovatív szolgáltatásoknak köszönhetően.
Erős első negyedévet zárt a UPC Magyarország, a világ legnagyobb kábelkommunikációs- és multimédia vállalatának, a Liberty Globalnak hazai leányvállalata. Az előfizetések (RGU-k) száma az előző év azonos időszakához képest 104 ezerrel növekedett, és így meghaladta az 1 945 000-t. Az előző évhez viszonyított teljes árbevétel-növekedés pedig kimagasló, 11%-os emelkedést mutat, a hálózatfejlesztési aktivitásoknak, a mobil- és üzleti szegmensnek és a magas hozzáadott értéket képviselő, innovatív szolgáltatásoknak köszönhetően.
2017 első negyedévének legfontosabb eredményei a UPC-nél:
- 11%-os árbevétel-növekedés az előző év azonos időszakához viszonyítva
- Az előfizetések (RGU-K) száma az első negyedév végére meghaladta az 1945000-t
- Országszerte 1738000 háztartásban elérhetőek a UPC szolgáltatásai
- A lakossági és üzleti ügyfelek száma megközelíti a 825 ezret
- A mobil előfizetések száma március végére meghaladta a 67 ezret
- A dinamikusan zajló hálózatfejlesztés, az üzleti szolgáltatások sikerei, a magas hozzáadott értéket képviselő innovatív szolgáltatások, valamint a korszerű, egyre nagyobb sebességre képes szélessávú hálózat jelentik a növekedés motorját a UPC-nél.
Az előfizetések száma 2017 első három hónapjában is növekedett:
TV |
Internet |
Telefon |
Mobil |
663,972 |
632,842 |
581,140 |
67,084 |
+11,380 új előfizetés |
+35,590 új előfizetés |
+31,711 új előfizetés |
+25,744 új előfizetés |
Robert Redeleanu, a UPC Magyarország és Románia vezérigazgatója az eredmények kapcsán közölte, hogy "kitartóan dolgozunk azon, hogy mind lakossági, mind üzleti ügyfeleink számára nagysebességű hálózati hozzáférést, innovatív, nagy hozzáadott értékű megoldásokat és kimagasló színvonalú kiszolgálást nyújtsunk. Első negyedéves eredményeink bizonyítják, hogy munkánk meghozta gyümölcsét. Tovább folytatjuk hálózatunk bővítését annak érdekében, hogy országszerte egyre többen élhessék át a UPC-élményt."
11%-os árbevétel-növekedés a folyamatos hálózatbővítés, a dinamikus üzleti szegmens és mobil szolgáltatások eredményeképp
Az első negyedévben az előző év azonos időszakához képest 11%-os árbevétel-növekedést produkált a UPC Magyarország. A kiemelkedő teljesítményt a dinamikusan fejlődő üzleti szolgáltatások üzletág eredményei, az egyre bővülő mobil szolgáltatások és a szélessávú hálózat fejlesztése alapozták meg.
Kitartóan gyarapodik az előfizetések száma
Az előfizetések (RGU-k) száma az első negyedév végére 1 945 000 fölé emelkedett. 2017. március 31-ig összesen 632 840 szélessávú internet előfizetést regisztráltak, amely 35 590-nel haladja meg az egy évvel korábbi értéket. Az analóg és digitális televízió előfizetések száma pedig 11 380-nal emelkedett ugyanebben az időszakban, így összesen több mint 663 900 televíziós előfizetést nyújt országszerte a UPC.
Ami a vezetékes telefon előfizetéseket illeti, ezek mennyisége egy év alatt több mint 31 700-zal gyarapodott, így az első negyedév végére elérte az 581 100-at. A UPC által nyújtott mobil szolgáltatások előfizetői tábora 67 ezresre bővült, ami 25 740-nel több, mint a 2016 március végi létszám.
Az ügyfelek is egyre inkább igénylik az innovatív megoldásokat
Dinamikusan fejlődik a UPC Magyarország innovatív termékeinek népszerűsége. Az otthonok falain kívül is folyamatos televíziós élményt kínáló Horizon Go szolgáltatást aktívan használó ügyfelek száma egy év alatt megnégyszereződött. A nagysebességű wifi router, a Connect Box pedig valódi sikertörténet, hiszen országszerte már harmincszor annyi UPC előfizető lakásában és irodájában működnek ilyen készülékek, mint egy évvel korábban.
A UPC anyavállalatának, a Liberty Globalnak 2017 első negyedéves üzleti jelentése itt olvasható.