2024.november.21. csütörtök.

EUROASTRA – az Internet Magazin

Független válaszkeresők és oknyomozók írásai

Stabil növekedést mutatnak a UPC Magyarország eredményei 2017 második negyedévében is

5 perc olvasás

infografika_upc_hu_2017_q2_p_nz_gyi_jelent_s_preview.jpgKiemelkedő, 11,4%-os árbevétel növekedést ért el 2017 második negyedévében a UPC Magyarország, a világ legnagyobb kábelkommunikációs- és multimédia vállalatának, a Liberty Globalnak a hazai leányvállalata. Az ügyfélelégedettség növelését szolgáló befektetéseknek, az erőteljes hálózati fejlesztéseknek, valamint a jól teljesítő mobil és üzleti szolgáltatásoknak köszönhetően az előfizetések összesített száma – valamennyi vezetékes és mobil szolgáltatást is beleértve – elérte az 1,989,000-ret, amely 6,7%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest.

 

2017 második negyedévének legfontosabb eredményei:[1]

 

  • A lakossági és üzleti ügyfelek száma megközelíti a 836 ezret, ami 11,000-res növekedést jelent 2017. március és június között
  • A szélessávú internet előfizetések száma 40500-zal növekedett és így elérte a 645300-at, míg a digitális TV előfizetések száma 673100, ami 17000 új előfizetőt jelent az előző év azonos időszakához képest
  • A mobil előfizetések száma június végére megközelítette a 75 ezret
  • A magyarországi szolgáltatók közül a UPC-nél érhetik el elsőként az ügyfelek a Digitális Jólét Alapcsomagot
  • Országszerte több mint 1748000 háztartásban elérhetőek a UPC szolgáltatásai

 

Az előfizetések száma 2017 második negyedévében is növekedett:

TV

Internet

Telefon

Mobil

673 100

645 300

595 800

74 700

 

+17 000 új előfizetés
az előző év azonos időszakához képest

 

+40 500 új előfizetés
az előző év azonos időszakához képest

 

+39 500 új előfizetés
az előző év azonos időszakához képest

 

+27 300 új előfizetés
az előző év azonos időszakához képest

 

 

Robert Redeleanu, a UPC Magyarország és Románia vezérigazgatója az eredménykkel kapcsolatban megemlitette: „Folyamatosan és elkötelezetten dolgozunk azért, hogy napról napra többen élvezhessék vállalatunk szolgáltatásait Magyarországon. Ezek a befektetések nem csupán jelenlétünket erősítik, de óriási hatást gyakorolnak ügyfeleink és az ország gazdasági fejlődésére és jólétére egyaránt. A UPC világos növekedési stratégiával rendelkezik a magyar piacon. Továbbra is bővítjük újgenerációs hálózatainkat, és az ügyfelek igényei előtt járó szolgáltatásokkal értéket teremtünk. Minden erőforrásunkat annak szolgálatába állítjuk, hogy integrált szolgáltatóként megerősítsük piaci pozíciónkat.”

 

Kiemelkedő árbevétel-növekedés

 

A telekommunikációs piacon kiemelkedően jó, mintegy 11,4%-os árbevétel-növekedést ért el a UPC 2016 második negyedévének eredményeihez viszonyítva. A meggyőző teljesítmény mögött az új, illetve a felvásárlások által bővített körzetekben történő dinamikus hálózatfejlesztési aktivitások állnak. A UPC folytatta a korszerű RFoG technológiára építő hálózatfejlesztési tevékenységét a monori régióban: itt az első fázis lezárásával összesen mintegy 13 000 háztartásban, míg a NET TV ügyfeleinek átvételével további többezer háztartásban tette elérhetővé innovatív szolgáltatásait. 2017 júniusára országszerte több mint 1 748 000 háztartásban elérhetőek a UPC szolgáltatásai, a lakossági és üzleti ügyfelek száma pedig megközelíti a 836 ezret, amely 11 ezres növekedést jelent a 2017. márciusi adatokhoz viszonyítva.

 

 

Az előfizetések száma 6,7%-kal nőtt

 

2017. második negyedévében közel 44 000 új előfizetővel gazdagodott a társaság, az előfizetések összesített száma – valamennyi vezetékes és mobil szolgáltatást is beleértve – pedig 1 989 000-re nőtt, amely 6,7%-os növekedést jelent a 2016. júniusi eredményekhez képest. A szélessávú internet előfizetések száma elérte a 645 300-at, amely 40 500-zal haladja meg az egy évvel korábbi értéket. Az analóg és digitális televíziós előfizetések száma szintén dinamikus növekedést mutat, a 2016. júniusi eredményekhez képest 17 000 új előfizető választotta a UPC szolgáltatásait, így 2017. június 30-ra összesen 673 000-re nőtt a televíziós előfizetések száma. A telefonos szolgáltatások szintén jól teljesítettek: a vezetékes telefon előfizetések száma 39 500-zal nőtt 2016. június 30. óta, így 2017 második negyedévének végére elérte az 596 000-et, míg a mobil szolgáltatások előfizetői tábora 74 700-ra bővült, ami 27 300-zal több, mint a 2016. június végi eredmény.

 

A UPC magas hozzáadott értéket képviselő, innovatív szolgáltatásait aktívan használók száma szintén emelkedett az elmúlt évben. A 2017-es év második negyedévének eredményei szerint a digitális televízióra előfizetett ügyfelek közel fele rendszeresen használja a ReplayTV funkciót, negyede pedig aktív felhasználója a Horizon Go által nyújtott szolgáltatásoknak. A UPC prémium, nagysebességű wifi routere, a Connect Box elterjedtsége közel hétszeresére nőtt a tavaly júniusi adatokhoz képest.

 

A magyarországi telekommunikációs szolgáltatók közül a UPC elsőként csatlakozott a Digitális Jólét Programhoz, és tette elérhetővé a Digitális Jólét Alapcsomagot azon ügyfelek számára, akik eddig alapvetően annak ára miatt nem rendelkeztek szélessávú internetkapcsolattal.

 


[1] A felsorolt eredmények tartalmazzák az olyan, nem organikus szervezeti változások hatásait is, mint a felvásárlások. Ezzel kapcsolatban további információkat talál a Liberty Global hivatalos közleményeiben.

EZ IS ÉRDEKELHETI

szexualpszichologus 18 perc olvasás

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

1973-2023 WebshopCompany Ltd. Uk Copyright © All rights reserved. Powered by WebshopCompany Ltd.