Elérhetők a legfrissebb diákadatok
2 perc olvasásLezárta nyolcadik Navigator kampánya eredményeinek feldolgozását a Linea Directa Communications. Az évente megrendezett országos felsőoktatási programban közel 40.000 új diákadathoz jutott a direkt marketing ügynökség, s ezzel hatszámjegyűre növelte teljes adatállományát. Az alapvető személyes adatok mellett életmódra és vásárlási szokásokra utaló információkat is gyűjtöttek.
Lezárta nyolcadik Navigator kampánya eredményeinek feldolgozását a Linea Directa Communications. Az évente megrendezett országos felsőoktatási programban közel 40.000 új diákadathoz jutott a direkt marketing ügynökség, s ezzel hatszámjegyűre növelte teljes adatállományát. Az alapvető személyes adatok mellett életmódra és vásárlási szokásokra utaló információkat is gyűjtöttek.
Anko Reijnders, a Linea Directa Communications ügyvezető igazgatója szerint a diák monitor adatai kiemelt értékkel rendelkeznek. A fiatalok számos cég, így bankok, biztosítók, távközlési és kozmetikai vállalkozások marketingtevékenységének középpontjában állnak. A marketingesek pedig minden eddiginél nagyobb hangsúlyt fektetnek arra, hogy közvetlen kapcsolatot építsenek vásárlóikkal. Az ügyvezető szerint programjuk lehetővé teszi, hogy ezek a vállalatok SMS, e-mail, postai levél vagy akár telefonos megkeresés útján kommunikáljanak a fiatal felnőttekkel, vagy ösztönözzék őket arra, hogy részt vegyenek bizonyos nyereményjátékokban.
A Navigator program és a hozzá kapcsolódó adatbázis tevékenységek projekt menedzsere, Pászti Nikoletta szerint a felmérés felszínre hozott néhány igen érdekes tényt: A 2008-as diák monitor eredményei alapján a megkérdezett több tízezer fiatal 71 százaléka beszél angolul, közel fele már rendelkezik hordozható számítógéppel, 3 százalékuk pedig hetente vásárol inteneten vagy csomagküldő szolgálaton keresztül.
– Olyan jól szűrhető adatbázist hoztunk létre, amely megfelel számos különleges marketingszükségletnek. Ennek következtében ügyfeleink számára adottak az alapok, hogy sikeresen kivitelezhessenek egy interaktív kampányt – tette hozzá a projekt menedzser.
Magyarországon már megkezdődtek a 2009-es, kilencedik Navigator előkészületei, de a diák monitor idén várhatóan más közép-kelet-európai országokban, így Szlovákiában, Csehországban és Romániában is megvalósul.