Többet fizet az E.ON a fogyasztóknak, mint ami a törvény alapján járna – fogyasztóbarát megoldás született!
2 perc olvasásMegegyezés született a két fél között: a FEOSZ szünetelteti az E.ON ellen indított pert, mivel a szolgáltató a kötbérfizetési kötelezettségnél nagyobb kedvezményt fizet a fogyasztóknak.
Megegyezés született a két fél között: a FEOSZ szünetelteti az E.ON ellen indított pert, mivel a szolgáltató a kötbérfizetési kötelezettségnél nagyobb kedvezményt fizet a fogyasztóknak.
A FEOSZ még februárban pert indított kötbérfizetési kötelezettség nemteljesítése miatt az E.ON Észak-dunántúli Áramhálózati Zrt. és az E.ON Dél-dunántúli Áramhálózati Zrt ellen, mivel a szolgáltatók a fogyasztókat nem tájékoztatták megfelelően, és nem az Üzletszabályzatnak megfelelően jártak el a januári áramkimaradás elhárítása során.
A Szövetség folyamatosan törekedett azt elérni, hogy a szolgáltatók még a per jogerős befejezése előtt eleget tegyenek fizetési kötelezettségüknek, és így a fogyasztók minél hamarabb kézhez kapják az őket megillető összeget.
Az E.ON a múlt héten bejelentette, hogy a 18 órát meghaladó ellátás-kimaradás esetén 10.000 Ft-ot, 24 órát meghaladó ellátás-kimaradás esetén 15.000 Ft-ot és 36 órát meghaladó ellátás-kimaradás esetén 20.000 Ft-ot ad elosztói díjkedvezményként minden, az áramkimaradás által érintett fogyasztó számára. A társaság április végéig banki átutalással vagy postai utalvány formájában juttatja el a kedvezményt a fogyasztókhoz. A FEOSZ kéri azokat a fogyasztókat, akik nem kapják meg az őket megillető összeget április végéig, jelezzék a Szövetség felé!
Ezen túlmenően, az E.ON vállalta, hogy a jövőben kiemelt figyelmet fordít a fogyasztók tájékoztatására hasonló eseményeknél. Mivel a fogyasztók érdekét szolgáló megoldás született, a FEOSZ szünetelteti a pert. A két fél továbbá vállalja, hogy a jövőben rendszeresen egyeztet fogyasztóvédelmi kérdésekben.