2025.március.16. vasárnap.
 

A Visa Inc. bejelentette, hogy nyolc évvel meghosszabbítja szponzorációs szerződését az Olimpiai Játékokkal. A szponzoráció meghosszabbításával a Visa fenntartja az 1986 óta élő jogát arra, hogy az Olimpia exkluzív szponzora legyen a Londoni Játékokat követő négy olimpiának: Szocsi Téli Olimpia Oroszországban 2014-ben, 2016 Rio de Janeiró-i Nyári Játékok, a 2018-ben megrendezésre kerülő téli, valamint a 2020-as nyári olimpia.

 visa 2.thumbnail

A Visa Inc. bejelentette, hogy nyolc évvel meghosszabbítja szponzorációs szerződését az Olimpiai Játékokkal. A szponzoráció meghosszabbításával a Visa fenntartja az 1986 óta élő jogát arra, hogy az Olimpia exkluzív szponzora legyen a Londoni Játékokat követő négy olimpiának: Szocsi Téli Olimpia Oroszországban 2014-ben, 2016 Rio de Janeiró-i Nyári Játékok, a 2018-ben megrendezésre kerülő téli, valamint a 2020-as nyári olimpia.

 visa 2.thumbnail

A Visa Inc. bejelentette, hogy nyolc évvel meghosszabbítja szponzorációs szerződését az Olimpiai Játékokkal. A szponzoráció meghosszabbításával a Visa fenntartja az 1986 óta élő jogát arra, hogy az Olimpia exkluzív szponzora legyen a Londoni Játékokat követő négy olimpiának: Szocsi Téli Olimpia Oroszországban 2014-ben, 2016 Rio de Janeiró-i Nyári Játékok, a 2018-ben megrendezésre kerülő téli, valamint a 2020-as nyári olimpia.

A szponzoráció meghosszabbítását a Moszkvában tartott hivatalos aláíró ceremónia keretei között jelentette be a Visa Inc. csoport elnöke, Rupert Keeley és az Olimpiai Bizottság elnöke, Jacques Rogge.

Az új szerződés lehetővé teszi a Visa számára, hogy további előnyökhöz juttassa tagbankjait, illetve a kártyabirtokosokat a kártya elfogadóhelyek számának bővítésével, exkluzív programokkal, a tagbankok pedig egyedi élményt nyújthatnak ügyfeleiknek a Visa marketing programjain keresztül.

A Visa volt az első olyan globális partnere a Játékoknak, amely az Olimpiáknak otthont adó városokhoz kapcsolódóan épített ki egyedi marketing stratégiát.

„Az Olimpiai Játékok óriási és világméretű esemény, amely virtuálisan közelebb hozza a különböző társadalmi csoportokat.  – mondta Antonio Lucio, a Visa Inc. marketing vezetője. Az olimpia ezen felül kézzelfogható és bizonyított üzleti hasznot jelent mind a Visának, mind pedig tagbankjainak és partnereinek. A 2008-as Pekingi Olimpia is bizonyítja az esemény globális vonzerejét, hisz 41 ország 573 ügyfelének bevonásával zajlott."

A Nemzetközi Olimpiai Bizottság elnöke, Jacques Rogge a következőket mondta: „Partnerségünk a Visa-val egy olyan közös elkötelezettséget jelképez, mely a fiatalság, a sport és az Olimpiai Játékok jövője felé mutat, valamint erősíti az Olimpiai eszményt és értékeket, amit igazán nagyra értékelünk. A Nemzetközi Olimpiai Bizottság, valamint a 205 Nemzeti Bizottság és a sportolók nevében szeretnék köszönetet mondani a Visának, ügyfeleinek és partnereinek, hogy elkötelezték magukat a partnerség mellett a 2020-as Olimpiai Játékokig."

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük