A Posta Biztosító 100.000 új ügyfelet vár az idei kampányban
1 perc olvasásA Posta Biztosító (a német Talanx csoport és a Magyar Posta közös vállalata) hetedik éve vesz rész az év végi kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási (kgfb) kampányban.
A Posta Biztosító (a német Talanx csoport és a Magyar Posta közös vállalata) hetedik éve vesz rész az év végi kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási (kgfb) kampányban.
A Posta Biztosítót az elmúlt években több százezer ügyfél választotta, elsősorban a kedvező és áttekinthető díjaknak és a széleskörű elérthetőségnek köszönhetően.
Az idei kampány az első három hét eredményei alapján kiemelten sikeres: a postákon már most több mint 30.000 új szerződés született, ez a szám messze meghaladja az előző kampányok azonos időszaki teljesítményét. Ezt a tendenciát alapul véve december végéig összesen akár százezer új szerződést köthetnek az ügyfelek a Posta Biztosítónál.