A közügyek fogyasztói
2 perc olvasásA közügyek fogyasztói címmel konferenciát szervez a Magyar Fogyasztó Platform (MFP) 2010. február 17-én a Magyar Telekom székházban. Választási évben, de még a hivatalos kampánykezdet előtt a szervezők – rendhagyó módon – a fogyasztót mint választót helyezik érdeklődésük középpontjába.
A közügyek fogyasztói címmel konferenciát szervez a Magyar Fogyasztó Platform (MFP) 2010. február 17-én a Magyar Telekom székházban. Választási évben, de még a hivatalos kampánykezdet előtt a szervezők – rendhagyó módon – a fogyasztót mint választót helyezik érdeklődésük középpontjába.
Az MFP konferenciasorozatának részét képező eseményen kiderül, a magyar fogyasztó mennyire érdeklődik a köz dolgai iránt, továbbá, hogy milyen döntési folyamat determinálja politikai választását.
A szakkonferencián megvizsgálják, hogyan gondolkodnak az urnaéretté lett elsőszavazó ötödgenerációk, illetve miként befolyásolja – ha befolyásolja – a politika a fogyasztói magatartást.
Fény derül arra is, hogyan válhat politikai síkon aktívvá egy-egy fogyasztói csoport, hogy vannak-e élménykeresők a politikafogyasztók között, illetve, hogy mennyiben jelenik meg a személyes brand a vezérdemokrácia korában.
A vállalati szférában, valamint az önkormányzatoknál és a közhivatalokban tevékenykedők érdeklődésére számot tartó eseményen neves márka- és kommunikációs valamint kampányszakemberek, újságírók és kutatók fejtik ki véleményüket a politika és a közügyek fogyasztóiról.
A nap moderálását Martin József Péter újságíró, a Figyelő egykori főszerkesztője vállalta el.