Új boltot nyitott az Empória Centerben – terjeszkedésre készül a Magyarországon 10 éve jelen lévő Deichmann
3 perc olvasásNem sokkal az Empória Bevásárlóközpont -ez az egykori Népszabadság székház helyén a Blaha Lujza téren épült – megnyitása előtt múlt hét pénteken a frissen megnyitó boltjában beszámolt eddigi eredményeiről az imsert cipő-kereskedelmi cég a Deichmann. Ők tíz esztendeje vannak jelen a magyar piacon, és dolyamatosan újabb boltokat nyitnak, első sorban a 30 ezer fő feletti lakosú városkban, de kivételek azonban itt is vannak.
Nem sokkal az Empória Bevásárlóközpont -ez az egykori Népszabadság székház helyén a Blaha Lujza téren épült – megnyitása előtt múlt hét pénteken a frissen megnyitó boltjában beszámolt eddigi eredményeiről az imsert cipő-kereskedelmi cég a Deichmann. Ők tíz esztendeje vannak jelen a magyar piacon, és dolyamatosan újabb boltokat nyitnak, első sorban a 30 ezer fő feletti lakosú városkban, de kivételek azonban itt is vannak.
Az egyik dolog ami most következik, hogy a cég teljes egészében arculatot vált. Újabb -szerintük – a mondern kor igényeinek megfelelő logóval és betűtípusokkal jelentkeznek. Ez az arculatváltás folyamotos a magyar boltokban is. Az új természetesen már így nyílt meg.
Pozícióinak erősítésére készül a hazánkban és Európában is piacvezető Deichmann-csoport: mintegy 243 új üzlet nyílik, ebből 10 Magyarországon. A vezetők bizakodóak: a forgalom tavaly majdnem 20 milliárd forint volt.
További terjeszkedést tervez a Deichmann-csoport világszerte, így hazánkban is – többek között ez derült ki a cég 2011. április 13-án, a budapesti Europeum Bevásárlóközpontban tartott sajtótájékoztatóján, ahol a 74-ik üzletüket nyitották. Az új üzlet átadása kapcsán tartott rendezvényen kiderült: a cégcsoportot egyáltalán nem viselte meg a pénzügyi válság.
– Magyarországon piacvezetőként 2006 óta vagyunk jelen, és ezalatt az öt év alatt rendkívül dinamikus fejlődésen mentünk át – mondta Czeczeli Tamás, a Deichmann Magyarország Kft. ügyvezetője. – Ebben az időszakban megháromszoroztuk az üzleteink, és megdupláztuk az alkalmazottaink számát. Ez utóbbi statisztika az idei terveinket tekintve, az év végére még 10%-kal nőni is fog.
A cég kimutatásaiból kiderül: a forgalom folyamatosan nőtt, a cégcsoportra gyakorlatilag nem gyakorolt hatást a válság, hiszen a 2006-os 7,8 milliárdos forgalom 2011-ben elérte a 19,99 milliárd forintot.
A Deichmann-csoport vezetői Magyarországon mintegy 120 potenciálisan működtethető üzletszámot képzelnek el, amelynek jelenleg még alig több, mint a fele működik.
– A Deichmann-csoport nemzetközi-szinten is rendkívül sikeres – tette hozzá Ulrich Effing, a cégcsoport kommunikációs vezetője. – Mintegy 243 új üzlet megnyitását tervezzük világszerte, és ezzel nem titkolt célunk a piacvezető pozíciónk megerősítése, megtartása.
A Deichmann-csoport 3,93 milliárd eurós összbevételével az egyik legjelentősebb cipő-kiskereskedelmi lánc világszinten: tavaly 152 millió pár cipőt adtak el összesen.