Európai fődíjat nyert a Budapest Airport a berlini World Routes konferencián
Budapest Airport pályázata nyerte el az európai marketing fődíjat a légiközlekedési iparág több mint 3000 képviselője részvételével Berlinben megrendezett 14. World Routes konferencián. Az erről szóló döntést ünnepélyes fogadás és gálaünnepség keretében jelentették be Berlinben.
Budapest Airport pályázata nyerte el az európai marketing fődíjat a légiközlekedési iparág több mint 3000 képviselője részvételével Berlinben megrendezett 14. World Routes konferencián. Az erről szóló döntést ünnepélyes fogadás és gálaünnepség keretében jelentették be Berlinben.
A zsűri külön kiemelte és dicsérő szavakkal illette a Budapest Airport „részletes pályázati anyagát, valamint a marketing területén megvalósított folyamatos innovációt." A pályázat az új terminálépület, a SkyCourt megnyitását, járatfejlesztési ösztönzőket, részletes piaci elemzéseket, repülőtéri kutatásokat, termékfejlesztéseket, a Magyar Turizmus Zrt.-vel folytatott együttműködést, közös, például a digitális és a szociális médiában megvalósított kampányokat és az elmúlt 12 hónap során indított hét új járatot, köztük a Qatar Airways dohai, az American Airlines New York-i és a SkyWork Airlines berni járatát mutatta be.
A Budapest Airport azt követően kapta az újabb elismerést, hogy néhány hónappal ezelőtt elnyerte az európai Routes konferencia marketing díját. A sorozatos siker egyben annak az elismerése, hogy a Budapest Airport és a Magyar Turizmus Zrt. szorosan együttműködik Magyarország, mint vonzó turisztikai célpont népszerűsítésében.
A legrangosabb légiközlekedési konferencia, a Routes európai, illetve globális marketing díjait az iparágban elnyerhető legértékesebb elismerések között tartják számon. A díjakat annak alapján ítélik oda, hogy egy repülőtér marketing tevékenységét legjobban annak használói, vagyis a légitársaságok képesek megítélni.
„Nagy öröm számunkra, hogy a repülőtéri marketing csúcsdíját az európai kategóriában az idén – igen erős versenytársakkal szemben – a Budapest Airport nyerte" – mondta Kam Jandu, a Budapest Airport légiközlekedési igazgatója. „Ez a rangos elismerés egyúttal a Budapest Airport elhivatott kereskedelmi csapatának a munkáját dicséri, akik kitartó és kemény erőfeszítések révén lehetővé tették járathálózatunk jelentős bővítését, és a légitársaságoknak nyújtott szolgáltatások színvonalának fejlesztését. Együtt sikerült a Budapest Airport járatfejlesztési és marketing tevékenységét a legmagasabb szakmai színvonalra emelni. Nagyon büszkék vagyunk, hogy ezt most a légitársaságok globális szinten is elismerték."
„Szerencsések vagyunk, hogy ilyen elkötelezett és kiválóan teljesítő munkatársak dolgoznak nálunk" – nyilatkozta Jost Lammers, a Budapest Airport vezérigazgatója Berlinben. „Ez az elismerés a repülőtér és üzleti partnereink számára egyaránt jó hír. Nagy öröm és megtiszteltetés számunkra, hogy egy az ügyfeleink, vagyis a légitársaságok szavazatai alapján odaítélt díjat elnyertük."
A Routes repülőtéri marketing díjai a repülőterek által végzett marketing tevékenység legmagasabb szintű elismerését jelenti. A légitársaságok jelölései alapján bekerült pályázóknak részletes anyagot kell benyújtaniuk járatfejlesztési tevékenységükről, illetve azok eredményéről. A pályázatokat a szakmai zsűri bírálta el a kiírásnak való megfelelés, a járatfejlesztési tartalom, a légitársasági kapcsolatokról bemutatott bizonyítékok, a légitársasági marketing innovatív módozatai, az eredmények, a hatékonyság és a kreatív alkalmazás szempontjai szerint.
A World Routes díjait négy regionális kategóriában osztják ki, ezek Európa, Amerika, Ázsia és Afrika. A Budapest Airport mellett a többi globális szintű nyertes az ázsiai régióban Abu Dhabi Repülőtér, az amerikai kontinensen