Sikeres a Reklámvadász, a TV2 új hirdetési felülete
November elején indította el a TV2 legújabb hirdetési formáját, a Reklámvadászt. Az úgynevezett Super Value csomag első terméke máris nagy siker a hirdetők és a nézők körében is.
November elején indította el a TV2 legújabb hirdetési formáját, a Reklámvadászt. Az úgynevezett Super Value csomag első terméke máris nagy siker a hirdetők és a nézők körében is.
Új, Super Value termékekkel várja a hirdetőket a TV2 értékesítési csapata. Ezek közül az első a Reklámvadász, melynek célja a reklámszpotok hatékonyságának növelése. A Reklámvadász arra buzdítja a nézőket, hogy nézzék végig a reklámblokkot és alapdíjas sms-ben válaszoljanak a blokk elején és végén feltett – a hirdető reklámszpotjának tartalmával kapcsolatos – kérdésre. A TV2 nem titkolt célja, hogy a nézők pozitívan viszonyuljanak a reklámokhoz, valamint hogy megértsék és elfogadják, hogy a reklámok ismerete révén milyen fogyasztói előnyökre tehetnek szert. A Reklámvadász a hirdetők számára ugyanakkor márkájuk erősödését, reklámszpotjának ismertségét növelheti, de pozitív hatással lehet a blokkban szereplő többi szpotra is.
Az új hirdetési forma elsőként a Jóban Rosszban műsorkörnyezetében található reklámszüneteiben látható. A szpotjaiknak kiemelt figyelmet szánó, és az innovatív megoldásokat preferáló hirdetők között a Jófogás.hu és a Citibank és a Shell szerepelt.
Bizalmuk nem volt alaptalan: a Reklámvadász nagyságrendekkel több nézőt buzdított sms küldésre, mint általában a hagyományos sms játékok. A TV2 új terméke ráadásul a reklám-visszaidézési hatékonyságra nézve is pozitív hatással van.