Díjat nyert az Air France–KLM AF Connect szolgáltatása
2 perc olvasás
A L'Echo Touristique* szakmai hetilap az Air France-KLM AF Connect szolgáltatásának ítélte oda az Innovációs díjat Ügyfélszolgálat kategóriában. A valódi versenyelőnyt jelentő AF Connect szolgáltatás segítségével az ügyfelek az utazás során információkat szerezhetnek a járatok felfüggesztésével, késésével, beszállókapu módosításával és a csomag esetleges késésével kapcsolatban.
A L'Echo Touristique* szakmai hetilap az Air France-KLM AF Connect szolgáltatásának ítélte oda az Innovációs díjat Ügyfélszolgálat kategóriában. A valódi versenyelőnyt jelentő AF Connect szolgáltatás segítségével az ügyfelek az utazás során információkat szerezhetnek a járatok felfüggesztésével, késésével, beszállókapu módosításával és a csomag esetleges késésével kapcsolatban.
Ez a teljesen ingyenes szolgáltatás 10 nyelven érhető el: francia, angol, német, olasz, spanyol, holland, brazil portugál, román, egyszerűsített és hagyományos kínai nyelveken, és hamarosan elérhető lesz orosz, koreai és japán nyelven is.
A szolgáltatás használatához az ügyfeleknek csak meg kell adniuk a kapcsolattartási adataikat a repülőjegy foglalása során (e-mail cím, mobilszám stb.) Az indulást megelőző hét naptól kezdődően az ügyfelek értesítést kapnak az utazásukkal kapcsolatos bármilyen változásról, és így annak megfelelően járhatnak el. Az ügyfelek nagyra értékelik az egy éve bevezetett szolgáltatást, és ez idő alatt több mint hétmillió üzenet került kiküldésre.
http://mobile-corporate.airfrance.com/en
http://corporate.airfrance.com/en/your-trip/mobile-innovations/air-france-connect/
* Az innovációs díjjal az Ügyfélszolgálat kategóriában az ügyfelek támogatása és/vagy követése, CRM, ügyfélhűség-programok, ügyfélélmény javítása stb. terén az év során bevezetett legjobb intézkedést értékelik (www.lechotouristique.com/trophees-innovation).