A kánikula hatására az ásványvizek, sörök és jégkrémek jelentős forgalmat bonyolítottak az elmúlt napokban
4 perc olvasásAz elmúlt néhány nap kánikulai időjárásának köszönhetően jelentősen megnőtt a klasszikus nyári termékek forgalma a Tesco áruházakban. Az eladott ásványvizek mennyisége 80%-kal, a jégkrémek forgalma 30%-kal emelkedett, míg a sörből 15%-kal több fogyott az utóbbi napokban. Az áruházlánc vonzó akciókkal készült a hőségre, a legmelegebb napokon kedvező áron kínálja a különböző ízesítésű ásványvizeket, söröket és jégkrémeket.
Az elmúlt néhány nap kánikulai időjárásának köszönhetően jelentősen megnőtt a klasszikus nyári termékek forgalma a Tesco áruházakban. Az eladott ásványvizek mennyisége 80%-kal, a jégkrémek forgalma 30%-kal emelkedett, míg a sörből 15%-kal több fogyott az utóbbi napokban. Az áruházlánc vonzó akciókkal készült a hőségre, a legmelegebb napokon kedvező áron kínálja a különböző ízesítésű ásványvizeket, söröket és jégkrémeket.
A nyár beköszöntével számos ásványvízmárkát kedvezményes áron kínál az áruházlánc, az ásványvizek a Hónap Sztárja elnevezésű akciósorozat állandó szereplői lettek. A vásárlók elsősorban a sajátmárkás és az ízesített vizeket részesítik előnyben, ez utóbbiak népszerűsége folyamatosan növekszik. A citromos, narancsos, körtés és egyéb gyümölcsös ízvilággal rendelkező ásványvizek mellett a Tesco választékában megtalálhatók az Év Terméke díjat elnyerő ásványvizek, mint például az egyedi, körte-citromfű ízesítésű is.
A víz mellett persze jobban fogyott a sör is, mely termékek kínálatát a Tesco májusban megújította: az áruházlánc immár több mint 200 különböző sörrel várja vásárlóit. A hőség beköszöntével és az áruházlánc múlt hét pénteken indított sörvásárának köszönhetően az eladott sörök forgalma közel 15 %-kal nőtt a Tesco áruházakban. A nagy kiszerelésű, PET palackban kínált sörök átvették a vezető szerepet, a kedvező ár-érték arányuknak köszönhetően ma már keresettebbek, mint üveges társaik. A fogyasztók szívesen vásárolják a könnyű, 3-4% alkoholtartalmú világos söröket, de az idei nyár klasszikusai is nagy valószínűséggel a gyümölcsös ízesítésű, 2% alkoholtartalmú változatok lesznek. Bár a legkedveltebb ízesítésű sörök még mindig a citromízűek, idén már almás, körtés, narancsos, grépfrútos, bodzás, sőt meggyes sörök is kaphatók a Tescóban.
Igazi különlegesség a cider (almabor vagy almasör), ebből a májusi választékbővítésnek köszönhetően ma már közel 30 féle kapható a Tesco üzleteiben. Az áruházlánc egy kizárólag természetes összetevőket tartalmazó skandináv változatot is kínál, amely valódi almalé erjesztésével készül. A 4-5%-os alkoholtartalmú cider szénsavasságának köszönhetően a meleg napok kedvenc hűsítője, ami ma már a magyar közönséget is meghódította. A klasszikus almaíz mellett körtés, áfonyás, bodzás, erdei gyümölcsös és egyéb ízekben is kapható.
A meleg napokon a Tesco legnagyobb áruházaiban több mint 150 különböző jégkrémből válogathatnak a vásárlók. Hasonlóan az ásványizekhez, ezen termékfajtából is a sajátmárkás változatok a legnépszerűbbek. Mindezeknek köszönhetően az idén kibővült sajátmárkás jégrémek kínálata. Idén a Tesco támogatja a Gyermeksziget rendezvénysorozatot, és kedvező áron kínálja a kizárólag az áruházlánc üzleteiben kapható ChokaBlok fagylaltokat, így kedvezve ezzel a legkisebbeknek is. A Tesco hetek óta folyamatosan akciós árakon kínálja a jégkrémeket, és a rendkívüli hőség hatására ennél a termékkörnél is 30%-os forgalomnövekedés figyelhető meg. A jégkrémek népszerűsége évről-évre növekszik, ami részben annak is köszönhető, hogy a családok a gazdasági válság hatására a cukrászdai fagylaltok helyett a kedvezőbb áru bolti termékeket választják.