Magyarországban lát fantáziát az amerikai multi
2 perc olvasás
Perspektívát lát Magyarországban az USA vezető bio és fair trade minősítésű szappan és kozmetikai márkája, a Dr. Bronner's. A gyártó és a hazai importőr tervei szerint a termékek hamarosan elérhetők lesznek minden ismert hazai drogériában, egészségszaküzletben, szépségszalonban és bioboltban, beleértve a nagy külföldi láncok üzleteit is.
Perspektívát lát Magyarországban az USA vezető bio és fair trade minősítésű szappan és kozmetikai márkája, a Dr. Bronner's. A gyártó és a hazai importőr tervei szerint a termékek hamarosan elérhetők lesznek minden ismert hazai drogériában, egészségszaküzletben, szépségszalonban és bioboltban, beleértve a nagy külföldi láncok üzleteit is.
Fantáziát lát a magyar és a kelet-európai piacban az Egyesült Államok vezető bio- és fair trade szappan és kozmetikai márkája, a Dr. Bronner's. A hazánkkal együtt Európa 14 országában sikeres, évi 50 millió dollár éves bevételű, ma is családi vállalkozásként működő márka vezetői úgy látják, Magyarország és a régió még meglehetősen szűz terület az organikus és fair trade kereskedelemben, így van benne perspektíva.
A nyugat-európai országok mellett a cég még Horvátországban és Bulgáriában van jelen, forgalmuk az egyes országokban a piac méretének és nyitási dátumának függvényében 2000 és 100 000 Euró közötti. A vállalat tíz éven belül 100 000 eurós nagyságrendben szeretne a hazai piacon értékesíteni.
A régióban is létrejött már az a keskeny, de növekvő vásárlói réteg, akik számára a tisztességes kereskedelmi gyakorlat és a termékekhez felhasznált alapanyagok megkérdőjelezhetetlen tisztasága igenis fontos és hajlandóak érte minimálisan többet fizetni – nyilatkozta a nyitásról a cég európai vezetője Axel Rungweber hozzátette: az értékesítési gyakorlat hasonló lesz a többi európai képviseletéhez. A márkával az importőrön keresztül megcéloznak szinte minden releváns kereskedelmi egységet a legkisebb kozmetikai szalontól, biobolttól a legnagyobb drogérialáncokig. Termékeink exkluzivitását nem a hozzáférés nehézségei, hanem a beltartalom és a cég kereskedelmi hozzáállása, gyakorlata adják – fogalmazott a vezető.