Májustól Budapesten is igénybe vehető a Lufthansa VIP szolgáltatása
4 perc olvasás
Új exkluzív szolgáltatást vezetett be a Lufthansa Budapesten. 2013. május 1-jétől bárki jogosult az ingyenes VIP szolgáltatások igénybevételére, aki Magyarországon Lufthansa First Class szakaszt tartalmazó jegyet vásárolt.
Új exkluzív szolgáltatást vezetett be a Lufthansa Budapesten. 2013. május 1-jétől bárki jogosult az ingyenes VIP szolgáltatások igénybevételére, aki Magyarországon Lufthansa First Class szakaszt tartalmazó jegyet vásárolt.
Az utazóknak még nagyobb kényelmet biztosít és még több kényeztetést tartalmaz ez a szolgáltatási csomag: Budapesten és a főváros 30 kilométeres körzetében Mercedes limuzin, 4 fő felett pedig Mercedes minibusz privát sofőrrel gondoskodik az utas gondtalan utazásáról a reptérre, ahol a terminál előtt már külön hostess várja és köszönti őt, bekíséri a VIP váróba, illetve biztosítja a csomagok szállítását. A Magyarországon vásárolt First Class jeggyel rendelkezők továbbá ingyenesen használhatják a VIP várót a jegykezelés ideje alatt, a biztonsági átvizsgálás előtt és érkezéskor a poggyászfelvétel ideje alatt. A váróban hideg és meleg üdítők, szeszes italok, borok, hideg és meleg szendvicsek, saláták teszik kellemesebbé a tartózkodást, míg a jegy- és poggyászkezelést, a vámügyintézést a VIP hostess segítségével soron kívül intézheti az utas. Amennyiben a repülőgép külső állóhelyen parkol, az utazó számára VIP busz biztosítja a transzfert a gép és a terminál között.
Ezzel párhuzamosan a Lufthansa 2013. május 24-ig akciós First Class jegyeket kínál ázsiai és észak-amerikai járataira, illetve ez utóbbi kontinensre a Business Class jegyek is kedvezményesen érhetők el az akció időtartama alatt.
„Bízunk abban, hogy a magas színvonalú First Class termékünk, az új VIP szolgáltatás és a kedvezményes jegyek tovább erősítik Magyarországon piacvezető pozíciónkat az utazók körében" – mondja Ofer Kisch, a Lufthansa regionális igazgatója.
A Lufthansa továbbfejlesztette fedélzeti szolgáltatását hosszú és rövid távú járatain. Május 1-je óta új szolgáltatások, minőségi terítékkel felszolgált kreatív menük és kifinomult részletek várják az utasokat a Lufthansa First és Business Classon.
A Lufthansa First Class néhány hónapja kiváló eredményt ért el a Skytrax minősítése során. A First Class utasainak most új gasztronómiai élményben lehet részük, a Németországból induló járatokon a Lufthansa a népszerű sztárséf-koncepciót továbbfejlesztve valódi kulináris élvezetet kínál számukra. A szolgáltatás a legalább két Michelin csillaggal vagy vele egyenértékű elismeréssel rendelkező séfek konyhaművészeti jártasságaira és alkotásaira épül. A menü a korábban megszokotthoz hasonlóan havonta kétszer frissül. A First Classon eddig exkluzív előételként kínált kaviár most külön fogásként szerepel a nappali és esti járatokon. Előételként a légi kísérők többféle szendvicsfalatot szolgálnak fel egyetlen fogás helyett. A fedélzeti menüt új formatervezésü, minőségi terítéken szervírozzák, olyan új elemekkel, mint pl. a külön só- és borstartó minden utas számára, kis tálka olívaolaj és elegáns vizeskancsó a friss ivóvíznek.
A Lufthansa a Business Class gasztronómiai koncepcióját is továbbfejlesztette. A felszolgált ételeket, pékárut és italokat frissesség és szélesebb választék jellemzi. A kínálatban új teák, a kávéhoz és a teához friss tej, szélesebb gyümölcslé-választék, valamint búzasör és barna sör is szerepel. A Business Classon továbbá szemet gyönyörködtető új porcelán étkészlet és új evőeszközkészlet teszi teljessé a gasztronómiai élményt.
A magasabb minőségű fedélzeti szolgáltatásokat az utasok minden útvonalon tapasztalni fogják. A Business Class utasai komplett étkezésre számíthatnak minden Németországon belüli és európai járaton. A minőség a rövid távú járatokon is kifogástalan lesz: porcelán étkészlet, ruhaszalvéta, kávéscsésze és új borospohár teszi teljessé a jobb minőség, a változatosabb és frissebb fogások kínálta élményt. A 76 percnél hosszabb utakon az étel mellé desszert (édesség, friss gyümölcs vagy jégkrém) is jár.
A fedélzeti fejlesztés részeként a higiénia és a tisztálkodószerek minősége is javul. A hosszú távú járatok első és üzleti osztályú utasai márkás kozmetikai és tisztálkodószerekkel frissíthetik fel magukat repülés közben.