Megújult kampánykreatívval és játékkal jön a Blikk Bumm
2013. május 21-én elindult a Blikk Bumm címlapmatricás játék, amelyben ezúttal a pénz- és tárgynyeremények, vásárlási utalványok és utazások mellett egy Citroën C-Elysée is vár a játékosokra.
2013. május 21-én elindult a Blikk Bumm címlapmatricás játék, amelyben ezúttal a pénz- és tárgynyeremények, vásárlási utalványok és utazások mellett egy Citroën C-Elysée is vár a játékosokra.
Magyarország legolvasottabb napilapja elindította második 2013-as kampányát. A Blikk Bónusz játékban indított kreatív koncepciót folytatja a jelenlegi játék is: Szabó Győző, a Blikk arca mellett ismét egy állat bukkan fel a reklámszpotokban, ezúttal egy 68 cm magas póniló. A kampány koncepciója és megvalósítása is az Ogilvy ügynökség feladata volt.
A kaparósmatricás játék mechanizmusa változatlan. A felületet lekaparva kiderül, hogy az olvasó nyert-e és az is, hogy mit nyert. Amennyiben a matricán három azonos ikon található, abban az esetben az olvasó az ikonhoz tartozó nyereményt megnyeri.
Újdonság, hogy a Blikk Bumm online is játszható a blikk.hu/extra oldalon keresztül. A játékosok feladata itt a matricán lévő, 9 jegyű kódok feltöltése, amelyekkel további nyereményekért szállhatnak játékba. Minél többször gyűjtik össze a kódjaikat, annál nagyobb az esélyük a nyereményekre.
A játék időtartama 2013. május 21. – július 7. Ebben az időszakban a Blikk kommunikációs kampánnyal támogatja a játékot a Ringier saját lapjaiban és online felületein, valamint televízióban, rádióban és citylightokon.
A Blikk Bumm tavaszi játékának reklámszpotja a következő linken megtekinthető: http://www.pixter.hu/video?id=41212