EuroAstra

Fürdőköpenyben a buszpályaudvaron

A meglepő megjelenésre épített akció keretében Harkány feliratú fürdőköpenyes, strandpapucsos, úszósapkás fürdővendégek keresték elszántan a harkányi gyógyfürdő bejáratát Magyarország legkülönbözőbb pontjain. Budapesten a népligeti autóbusz pályaudvarról Harkányfürdőre induló közvetlen buszjárat furcsa utasairól a Class FM-en futó Morning Showban Abaházi Csaba is beszámolt.

A meglepő megjelenésre épített akció keretében Harkány feliratú fürdőköpenyes, strandpapucsos, úszósapkás fürdővendégek keresték elszántan a harkányi gyógyfürdő bejáratát Magyarország legkülönbözőbb pontjain. Budapesten a népligeti autóbusz pályaudvarról Harkányfürdőre induló közvetlen buszjárat furcsa utasairól a Class FM-en futó Morning Showban Abaházi Csaba is beszámolt.

A harkányi kénes víz gyógyító erejét és a térség turisztikai lehetőségeit fél éven át tartó kampánysorozattal népszerűsítette a Harkányi Turisztikai Egyesület. A „Gyógyító Ölelés" elnevezésű kampány során a pécsi Improvokál társulat fiatal művészei a fürdőkultúra és a pihenés, kikapcsolódás, gyógyulás témák köré szőtték improvizációs és humoros utcai jeleneteiket, melyek a borús napokon nagy sikert arattak a dél- és közép-dunántúli nagyvárosok lakóinak körében.

Az utcai flashmob keretében a fürdőköpenyes, úszósapkás fürdőzők interaktív játékokkal invitálták a budapesti, pécsi, kaposvári és kecskeméti közterek járókelőit a kénes gyógyvízéről méltán híres fürdővárosba.        

A Harkányi Turisztikai Egyesület kampánya a figyelemre méltó utcai akciók mellett lakossági szemléletformáló kezdeményezésekből, gyógyturisztikai prezentációk és népszerűsítő megjelenések készítéséből, továbbá a horvát, szerb és bosnyák közönséget is elérő kampányok menedzseléséből áll.

A kampányról készült kisfilmet itt tekintheti meg.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük