A Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 abroncs az Auto Bild allrad magazin nyáriabroncs-tesztjének abszolút győztese.
Az Auto Bild allrad magazin megítélése alapján a Goodyear ultra nagy teljesítményű abroncsa a legjobb. A tesztek során végig magas pontszámot elérő abroncsot rendkívül kiegyensúlyozott közúti abroncsként értékelték.
Az Auto Bild allrad magazin megítélése alapján a Goodyear ultra nagy teljesítményű abroncsa a legjobb. A tesztek során végig magas pontszámot elérő abroncsot rendkívül kiegyensúlyozott közúti abroncsként értékelték.
- A Goodyear lendületesen kezdi a nyáriabroncs-szezont: legújabb ultra nagy teljesítményű abroncsa első helyezést és „példás" minősítést nyert el a vezető német magazin, az Auto Bild allrad tesztjén.
- Az Eagle F1 Asymmetric 3 abroncs száraz és nedves útfelületen egyaránt kitűnő teljesítményt nyújtott; a magazin szerint kiegyensúlyozott közúti abroncs, továbbá rendkívüli teljesítménnyel rendelkezik a vízen felúszással szemben.
Ami a száraz útfelületen való fékezést illeti, az abroncs második helyezést ért el (kezdősebesség: 100 km/h, féktávolság: 34,8 m) és szintén második helyen végzett a nedves útfelületen való fékezés tekintetében (kezdősebesség: 100 km/h, féktávolság: 47,7 m).
Az abroncs jól teljesített a vízen felúszással szemben is; „kiváló teljesítmény nedves útfelületen" minősítéssel végzett a második helyen egyenes útszakaszon és kanyarban is. Kavicsos úton, vízen felúszással szembeni teljesítmény tekintetében az Eagle F1 Asymmetric 3 harmadik helyen végzett.
Erőteljes tapadás
Az eredmények az abroncs főbb jellemzőinek és előnyeinek szempontjából irányadóak. Az Active Braking technológiának köszönhetően nagyobb az érintkezési felület és fokozottabb a tapadás fékezéskor, ez pedig rövidebb féktávolságot tesz lehetővé. Ezenfelül az új Grip Booster keverék és a tapadásjavító gyanta biztosítja az erőteljes tapadást, így a rövidebb fékutat és jobb kezelhetőséget. Az új megerősített abroncsszerkezetnek köszönhetően az abroncs erősebb és könnyebb, így jobb a kanyarodási teljesítmény, a kopás és az üzemanyag-hatékonyság.
Lantai József