Az econet.hu Nyrt. 2009. július 6-i közgyűlése jóváhagyta a cégcsoport új, médiára fókuszáló stratégiáját.

 

Az econet.hu Nyrt. 2009. július 6-i közgyűlése jóváhagyta a cégcsoport új, médiára fókuszáló stratégiáját.

A Budapesti Értéktőzsdén jegyzett econet.hu Nyrt. a jövőben alapvetően a médiaüzletágra fókuszál, melynek központi cége a társaság tulajdonában álló Est Media Group (EMG). Az EMG média-portfóliója négy összetartozó – print, online, broadcast, indoor -, és egy, jelenleg függetlenül működő (event) ágazatra tagolódik, melyek mindegyike ismert és sikeres brandeket működtet (a teljesség igénye nélkül: Pesti Est, Est Lapok, Time Out Budapest, est.hu, sziget.hu, radiocafé 98.6, Est Indoor, Sziget Fesztivál, VOLT Fesztivál, Balaton Sound). Az econet.hu rövidtávú célja, hogy a világgazdasági válság médiaüzletágra gyakorolt negatív hatásait mérsékelje, a társaság hatékonyságát javítsa, valamint az egyéb vagyonelemektől és azok költségeitől a társaság működését  megtisztítsa.

„Az EMG média-portfóliója mind célcsoportját, mind az előállítás módját tekintve szerves egységben működik. Célunk, hogy ez a rendszer egyre növekvő méretben és egyre növekvő mértékben legyen képes a médiatermékeink igénybevevőit (olvasók, nézők, hallgatók, látogatók) értékes, érdekes, igényes és hiteles információkkal ellátni és szórakoztatni. Az econet.hu már most is jelentős szereplője a hazai médiapiacnak, s a társaság célja, hogy hosszútávon egyértelműen a legnagyobb magyar médiatulajdonosok közé tartozzon egy áramvonalas és hatékony szervezetre építve." – emelte ki Rosner Gábor, az econet.hu alelnöke.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük