A mobil szélessáv mint életforma avagy kultusztárgy lesz a modem?
Lezárult a Vodafone pályázata, melyet a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem (MOME) hallgatói számára hirdetett. Az eredmények:
Lezárult a Vodafone pályázata, melyet a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem (MOME) hallgatói számára hirdetett. Az eredmények:
A Vodafone kétfordulós pályázatán a diákok feladata a mobil szélessávú internet szolgáltatásának népszerűsítése és az sms reklámokhoz kapcsolódó tartalomra ötletek kidolgozása volt. A beérkezett 64 pályamunkából a tervek szerint a Vodafone a diákokkal együttműködve néhányat meg is valósít.
A pályázók három kategóriában indulhattak, 2-3 fős csapatokban.
A pályázat kategóriái:
- Ø Tervezz kultuszt a Vodafone szélessávú modem köré!
- Ø A mobil szélessáv életforma
- Ø Reklám sms a mobilomra? Nem, kösz! Vagy mégis?
?Nagy örömünnkre szolgál, hogy szakmailag érett, kreatív ötletekkel álltak elő a pályaműveikben a diákok. Ez a pályázat is megerősített minket abban, hogy szükség van ilyen kezdeményezésekre. Bebizonyosodott számunkra az is, hogy hallgatóink óriási lehetőségek előtt állnak, mivel a beadott tervek egy nemzetközi versenyben is sikeresen megállnák a helyüket."- mondta Koós Pál, a MOME formatervező tanszékének tanszékvezető-helyettese, a pályázat bíráló bizottságának társelnöke.
A diákok körében a legnépszerűbb az első kategória volt, összesen 35 pályamunka érkezett a Vodafone szélessávú modem kultusszá teremtése kategóriában. A beérkezett tervek teljesen különböző szemszögből közelítették meg a feladatot. Néhány esetben a pályázó diákok kreatív, ugyanakkor túl provokatív ötlettel álltak elő, megvalósításuk épp emiatt nem lehetséges.
?A reklám sms kategóriiában beérkezett pályamunkákban kevesebb fantáziát láttunk, ezért ebben a kategóriában nem is hirdettünk első helyezettet. Ezzel a döntésünkkel is azt kívántuk jelezni a pályázóknak, hogy ebben a témában rejlő potenciált nem tudták kihasználni." ? folyttatta Koós Pál.
?A Voddafone nem titkolt célja ezzel a pályázattal, hogy egyrészt lehetőséget biztosítson a fiataloknak kreativitásuk bemutatására, másrészt ötleteket gyűjtsünk az ügyfélbarát, tapintatos, ám mégis izgalmas mobilreklámozáshoz. Ezért a Vodafone tervei szerint a következő időszakban néhány beérkezett pályamunkát meg is valósít a diákokkal együttműködve." ? monndta Nagy Bálint, a Vodafone vállalati kommunikációs igazgatója, a pályázat bíráló bizottságának elnöke.
A bíráló bizottság a pályamunkák során az ötlet megvalósíthatóságát, újszerűségét és kísérleti jellegét figyelte. Fontos szempont volt továbbá a döntés meghozatalánál, hogy a pályázó innovatív technológiákat alkalmazzon, tervezői szempontból következetesen építse fel javaslatát, a kialakítás mindenképp felhasználóbarát legyen, valamint kiemelkedő figyelmet fordítson a környezettudatos gondolkodásra.
A Vodafone pályázat 3 kategóriájának díjazottjai:
- Ø Tervezz kultuszt a Vodafone szélessávú modem köré!
I. helyezett: Lőrinczy András, Sinka Szabolcs, Sütő András
II. helyezett: Korai Zsolt
III. helyezett: März Eszter
- Ø A mobil szélessáv életforma
I. helyezett: Gerő Elektra, Ferencz Mihály, Fogarasy Tamás
II. helyezett: Tari Zsófi
III. helyezett: Gáspár Anita, Sármai Balázs
- Ø Reklám sms a mobilomra? Nem, kösz! Vagy mégis?
I. helyezett: a Bíráló Bizottság nem osztott ki első díjat
II. helyezett: Forgács Simon
III. helyezett: Regula Gergely
A pályázat bíráló bizottságának tagjai:
- Nagy Bálint, a Vodafone kommunikációs igazgatója, a pályázat bíráló bizottságának elnöke
- Koós Pál, a MOME formatervező tanszékének tanszékvezető-helyettese, a pályázat bíráló bizottságának társelnöke
- Babarczy Eszter, a MOME tanára
- Cosovan Attila, a MOME tanára
- Osvárt Judit, a H.O.M.E. design- és stílusmagazin főszerkesztője
- Iványi Orsolya, a Vodafone PR vezetője
- Skultéty Tamás, a Vodafone üzletfejlesztési vezetője