www.vodafone.huwww.vodafone.hu Lezárult a Vodafone pályázata, melyet a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem (MOME) hallgatói számára hirdetett. Az eredmények:

www.vodafone.huwww.vodafone.hu Lezárult a Vodafone pályázata, melyet a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem (MOME) hallgatói számára hirdetett. Az eredmények:

A Vodafone kétfordulós pályázatán a diákok feladata a mobil szélessávú internet szolgáltatásának népszerűsítése és az sms reklámokhoz kapcsolódó tartalomra ötletek kidolgozása volt. A beérkezett 64 pályamunkából a tervek szerint a Vodafone a diákokkal együttműködve néhányat meg is valósít.

A pályázók három kategóriában indulhattak, 2-3 fős csapatokban.

A pályázat kategóriái:

  • Ø Tervezz kultuszt a Vodafone szélessávú modem köré!
  • Ø A mobil szélessáv életforma
  • Ø Reklám sms a mobilomra? Nem, kösz! Vagy mégis?

?Nagy örömünnkre szolgál, hogy szakmailag érett, kreatív ötletekkel álltak elő a pályaműveikben a diákok. Ez a pályázat is megerősített minket abban, hogy szükség van ilyen kezdeményezésekre. Bebizonyosodott számunkra az is, hogy hallgatóink óriási lehetőségek előtt állnak, mivel a beadott tervek egy nemzetközi versenyben is sikeresen megállnák a helyüket."- mondta Koós Pál, a MOME formatervező tanszékének tanszékvezető-helyettese, a pályázat bíráló bizottságának társelnöke.

A diákok körében a legnépszerűbb az első kategória volt, összesen 35 pályamunka érkezett a Vodafone szélessávú modem kultusszá teremtése kategóriában. A beérkezett tervek teljesen különböző szemszögből közelítették meg a feladatot. Néhány esetben a pályázó diákok kreatív, ugyanakkor túl provokatív ötlettel álltak elő, megvalósításuk épp emiatt nem lehetséges. 

?A reklám sms kategóriiában beérkezett pályamunkákban kevesebb fantáziát láttunk, ezért ebben a kategóriában nem is hirdettünk első helyezettet. Ezzel a döntésünkkel is azt kívántuk jelezni a pályázóknak, hogy ebben a témában rejlő potenciált nem tudták kihasználni." ? folyttatta Koós Pál.

?A Voddafone nem titkolt célja ezzel a pályázattal, hogy egyrészt lehetőséget biztosítson a fiataloknak kreativitásuk bemutatására, másrészt ötleteket gyűjtsünk az ügyfélbarát, tapintatos, ám mégis izgalmas mobilreklámozáshoz. Ezért a Vodafone tervei szerint a következő időszakban néhány beérkezett pályamunkát meg is valósít a diákokkal együttműködve." ? monndta Nagy Bálint, a Vodafone vállalati kommunikációs igazgatója, a pályázat bíráló bizottságának elnöke.

A bíráló bizottság a pályamunkák során az ötlet megvalósíthatóságát, újszerűségét és kísérleti jellegét figyelte. Fontos szempont volt továbbá a döntés meghozatalánál, hogy a pályázó innovatív technológiákat alkalmazzon, tervezői szempontból következetesen építse fel javaslatát, a kialakítás mindenképp felhasználóbarát legyen, valamint kiemelkedő figyelmet fordítson a környezettudatos gondolkodásra.

A Vodafone pályázat 3 kategóriájának díjazottjai:

  • Ø Tervezz kultuszt a Vodafone szélessávú modem köré!

I. helyezett: Lőrinczy András, Sinka Szabolcs, Sütő András

II. helyezett: Korai Zsolt

III. helyezett: März Eszter

  • Ø A mobil szélessáv életforma

I. helyezett: Gerő Elektra, Ferencz Mihály, Fogarasy Tamás

II. helyezett: Tari Zsófi

III. helyezett: Gáspár Anita, Sármai Balázs

  • Ø Reklám sms a mobilomra? Nem, kösz! Vagy mégis?

I. helyezett: a Bíráló Bizottság nem osztott ki első díjat

II. helyezett: Forgács Simon

III. helyezett: Regula Gergely

A pályázat bíráló bizottságának tagjai:

  • Nagy Bálint, a Vodafone kommunikációs igazgatója, a pályázat bíráló bizottságának elnöke
  •  Koós Pál, a MOME formatervező tanszékének tanszékvezető-helyettese, a pályázat bíráló bizottságának társelnöke
  •  Babarczy Eszter, a MOME tanára
  •  Cosovan Attila, a MOME tanára
  •  Osvárt Judit, a H.O.M.E. design- és stílusmagazin főszerkesztője
  •  Iványi Orsolya, a Vodafone PR vezetője
  •  Skultéty Tamás, a Vodafone üzletfejlesztési vezetője

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük