A Mai Piac és a Nielsen az idén is kiválasztotta az elmúlt évben legeredményesebben bevezetett kozmetikumokat, melyek a legnagyobb forgalmat generálták a kereskedők szerint. A Testápoló kategóriában a NIVEA Happy Time Testápoló aranyérmes lett.

 

 A Mai Piac és a Nielsen az idén is kiválasztotta az elmúlt évben legeredményesebben bevezetett kozmetikumokat, melyek a legnagyobb forgalmat generálták a kereskedők szerint. A Testápoló kategóriában a NIVEA Happy Time Testápoló aranyérmes lett.

A Mai Piac és a Nielsen évek óta díjazza a kereskedők által legsikeresebbnek ítélt új vagy újra bevezetett FMCG termékeket. A sorrendet a terméknek az üzletek forgalmára gyakorolt hatása határozta meg.

A NIVEA márka ismét bizonyított, két terméküket is beválasztották a legjobbak közé. Testápolás kategóriában a NIVEA Happy Time Testápoló az első helyen végzett, míg a tisztálkodás kategóriában NIVEA Diamon Touch Krémtusfürdőa bronzérmet szerezte meg.

A Nielsen munkatársai országszerte nagy láncok és a kisebb kereskedelmi vállalkozások értékesítési vagy beszerzési vezetőit kérdezték meg arról, hogy 16 kategóriában mely 2009-es újdonság bevezetését tartják a legsikeresebbnek. A kérdőív alapján a kereskedők a nyolc élelmiszer kategória mellett nyolc háztartási vegyi áru és kozmetikum kategóriában 205 új terméket rangsoroltak.

A díjakat május 20-án ünnepélyes keretek között a Túza Timea és Gábos Anna brand managerek vették át. 

 „A szakkönyvek hosszú oldalakon keresztül taglalják, miért jó egy vállalatnak az innováció, még ha a kutatás-fejlesztés drága és kockázatos is. A forgalomnövekedésen és piaci pozíció erősödésén túl minden cég pontosan tudja, hogy a fogyasztó nagyon fogékony az újításokra, és még ha a szakma is értékeli, már megérte" – mondta Túza Timea, a NIVEA ZRt. brand managere.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük