Itthon elsőként tett lépést a PHD afelé a globális piaci trend felé, amely az online és offline tervezést egyesítve teljeskörű kommunikációs tervezést és ügyfélkapcsolatot biztosít ügyfelei számára.

 

Itthon elsőként tett lépést a PHD afelé a globális piaci trend felé, amely az online és offline tervezést egyesítve teljeskörű kommunikációs tervezést és ügyfélkapcsolatot biztosít ügyfelei számára.

„A digitális média mindig is személyes szenvedélyem volt, hiszen Magyarországon a vezetésemmel indult el az első online divízió az összes médiaügynökség közül az OMG-ben, 1999-ben. Akkoriban a fókusz a specializáción volt, ezért úgy gondoltuk, inkább korábban befektetünk és vezetjük a piacot, minthogy kövessük azt. A gondolat újra a régi, vezetni követés helyett. Tudjuk, hogy idővel minden ügynökség ezt az utat fogja választani, és hisszük, itt az ideje, hogy a hagyományos média területén dolgozó accountjaink tudását és képességeit is fejlesszük. Most, mikor a digitális média kritikus tömeggé fejlődik. Azzal, hogy az online erőforrásainkat teljesen integráljuk, ügyfeleink a digitális és offline megoldások tökéletes összehangolásával jelentős előnyhöz jutnak, miközben online specialistáink még magasabbra tehetik a mércét a digitális stratégia és megvalósítás területén is." nyilatkozta Simon Powlett, a PHD Hungary ügyvezető igazgatója.

A fúzió az eddig szorosabban az OMG csoporthoz tartozó PHD IQ digitális tervezőinek a PHD-be történő teljes integrálásával jött létre, azonban nem áll meg itt. A cég ugyanis ezentúl két tapasztalt tervezővel, az online stratégiáért felelős Wieden Krisztával és a napi szintű tervekért felelő Molnár Henriettel nem csak ügyfelei kiszolgálását könnyíti majd meg, hanem a hagyományos médiatervezésért felelős accountokat is felkészíti a munkájuk során felmerülő digitális lehetőségek megismerésére és használatára. Kriszta account director, míg Heni account manager pozíciót töltenek be immár offline account kollegáikkal szorosan együttműködve, amivel a digitális média tervezése ténylegesen a középpontba került a PHD-nél. Ezzel újabb mérföldkőhöz érkezett az első hazai stratégiai médiaügynökségként alakult vállalat, és folytatja azt a törekvését, hogy bizonyítsa, a PHD jobb, mint a piacon bárki más.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük