A Pöttyös és a Milli a kulcs a sikerhez
2 perc olvasásA Mai Piac és a Nielsen az idén is kiválasztotta az elmúlt évben legeredményesebben bevezetett új élelmiszereket, háztartási vegyi árukat és kozmetikumokat, melyek a legnagyobb forgalmat generálták a kereskedők szerint. Tejtermék és tejalapú desszert kategóriában a FrieslandCampina több terméke is dobogóra állhatott.
A Mai Piac és a Nielsen az idén is kiválasztotta az elmúlt évben legeredményesebben bevezetett új élelmiszereket, háztartási vegyi árukat és kozmetikumokat, melyek a legnagyobb forgalmat generálták a kereskedők szerint. Tejtermék és tejalapú desszert kategóriában a FrieslandCampina több terméke is dobogóra állhatott.
A Mai Piac és a Nielsen évek óta díjazza a kereskedők által legsikeresebbnek ítélt új vagy újra bevezetett FMCG termékeket. A Nielsen munkatársai a nagy láncok és a kisebb kereskedelmi vállalkozások, valamint a független üzletek értékesítési vagy beszerzési vezetőit kérdezték meg arról, hogy 16 kategóriában mely 2009-es újdonság bevezetését tartják a legsikeresebbnek. A kérdőív alapján a kereskedők nyolc élelmiszer kategóriában valamint nyolc háztartási vegyi áru és kozmetikum kategóriában 205 új terméket rangsoroltak. A sorrendet a terméknek az üzletek forgalmára gyakorolt hatása határozta meg.
A FrieslandCampina termékei ismét bizonyították meghatározó szerepüket a tejes finomságok között, hiszen több terméküket is beválasztották a legjobbak közé. Tejalapú desszertek kategóriában a Pöttyös 10Pontos meggyes túródesszert az első helyen végzett, míg a Milli Mia Piruet kakaós-vaníliás puding a harmadik helyet szerezte meg. Tejtermékek kategóriájában is megint csak sikerről lehet beszámolni, hiszen a Milli Mia XXL vaníliás-mazsolás Krémtúró a dobogó második helyére állhatott.
A díjakat május 20-án ünnepélyes keretek között a Pöttyös brand managere, Nagy István, valamint a Milli Mia márkáért felelős senior brand manager, Baranyai Orsolya vették át.
„Az innováció örök érték, aminek a fogyasztók mellett a szakma is kitüntetett figyelmet szentel. A felmérés idei eredménye azt igazolja, hogy jó úton járunk" – hangzott a FrieslandCampina Hungária ZRt. brand managereinek együttes véleményeként.