A SodaStream kommunikációjával erősít a Morpho Communications
2 perc olvasásA SodaStream a Morpho Communications-t bízta meg kommunikációjának teljes körű szervezésével. A SodaStream, az otthon készíthető szóda és szénsavas üdítők világvezető gyártója-forgalmazója és a Morpho Communications között létrejött határozatlan idejű együttműködés 2009. május 1-jével vette kezdetét.
A SodaStream a Morpho Communications-t bízta meg kommunikációjának teljes körű szervezésével. A SodaStream, az otthon készíthető szóda és szénsavas üdítők világvezető gyártója-forgalmazója és a Morpho Communications között létrejött határozatlan idejű együttműködés 2009. május 1-jével vette kezdetét.
A jelentős ügyfélbázissal, valamint az életmód kommunikációhoz kapcsolódó stratégiai tervezés és kivitelezés területén több éves tapasztalattal rendelkező Morpho Communications a PR tevékenység támogatása mellett stratégiai tanácsadással is segíti legújabb partnerét.
„Nagyon örülünk a SodaStream megbízásának, hiszen a vállalat szódagépei amellett hogy stílusosak és könnyen kezelhetőek a környezettudatos választás lehetőségét is lehetővé teszik felhasználóik számára. Komoly szakmai kihívást és felelősséget jelent a SodaStream márkanevének hazai bevezetése és termékeinek kommunikálása, hiszen Németországban a háztartások 30, Svájcban 24 százaléka rendelkezik SodaStream szódagéppel" – mondta Jekler Rudolf, a Morpho Communications ügyvezető igazgatója.