Büntetés és elismerés a média frontvonalán – avagy amikor az oknyomozó újságírás visszaállítja az egyensúlyt és értelmet ad annak, amit a józan ész úgy fogalmaz: korrekt és tényszerű tájékoztatás. A tény olyan érték aminek jelentőségét akkor ismerjük fel, ha szembe kerülünk egy ügy, több tucat nézőpontjával és nehéz megérteni: mi is az igazság. A TÉNY aminek ezer útja és érdeke van, ami a végén azok ténye lesz akik azt...
AdhocSupport
Fogyasztóvédelmi hírek, Fogyasztói érdekérvényesítés
Ha azt hiszed, hogy amit látsz az interneten, az valóság – akkor ezt a cikket muszáj elolvasnod. Egy medve. Egy trambulin. Egy éjjellátó kamerás felvétel, ami úgy söpört végig a neten, mintha maga az igazság lenne. 77 millió ember nézte meg. Talán te is. Talán te is elhitted. És most jön a csavar: semmi sem volt igaz belőle. Ez nem egy átverés. Ez egy kísérlet volt. Egy magyar mesterséges...
A Google Ads Transparency Center - egy jól megfésült Lucifer és Jóker keveréke. Látszólag cuki kis bohócsipkás aki úgy táncol ahogyan az országok "fütyülnek" neki, de közben a csörgősipkát a fején hordva, megtestesíti Lucifer és Jóker gonoszságát és Gotham City is büszke lenne arra a mesteri álcára, ahogyan kilavírozott eddig a világ elé. Eddig és ne tovább! Nem csak NE tovább, de sehová se úgy, ahogyan eddig, mert ez...
A cikkünk rendhagyó témát feszeget. Célunk annak a megértése, hogy miként válik valaki egy személyes kárt okozó ügyben áldozattá, hogyan traumatizálódik és a végén miként válik érthetővé számára az ügye, erről szól a cikkünk. A célunk az, hogy emberi és értjető formában megmutassuk azt a lélektani állapotot ahol az ember valójában összeszűkül majd felismeri a helyzetét és végül döntéseket hoz, vagy a döntések következményeit elfogadva abba beletrödődik. A bizalom...
Az MBH-ügy túlmutat önmagán; rávilágít a digitális korban felmerülő rendszerszintű kihívásokra. A pénzügyi szektornak és a felügyeleti szerveknek (MNB) fokozott felelőssége van a megelőzésben: a banki informatikai rendszerek biztonságának folyamatos fejlesztése, a mesterséges intelligencián alapuló, valós idejű csalásfelderítő mechanizmusok erősítése és a hatékonyabb, proaktívabb ügyféltájékoztatás elengedhetetlen. Ugyanakkor a felelősség kérdése nem állhat meg a bankoknál. A globális technológiai platformok, mint például a Google, amelyek hirdetési rendszereiken keresztül aktívan hozzájárulnak...
MNB: Indul a központi csalásszűrő rendszer – MI védi a bankszámlánkat? 2025. július 1-jén új korszak kezdődik a hazai banki biztonságban: a Magyar Nemzeti Bank (MNB) élesíti a Központi Visszaélés-szűrő Rendszert (KVR), amely mesterséges intelligencia (MI) segítségével valós időben elemzi az azonnali utalásokat, és kockázati pontszámot rendel hozzájuk. A cél: kiszűrni a csalásgyanús tranzakciókat még a teljesítés előtt. lássuk, hogyan fog ez működni és milyen védelmet jelent ez a...
Kedves Olvasónk, Köszönjük, hogy itt vagy velünk, és érdeklődsz a munkánk iránt. Alázattal és őszinte elkötelezettséggel szeretnénk megosztani veled, hogyan jutottunk el idáig a "valemelyik" banktól elnevezéstől az általunk nevén nevezett MBH BANK -Google Csalás ügyig. Ez az ügy nemcsak a pénzről szól. Hanem a bizalomról, a biztonságról és arról, hogy egy nehéz helyzetben sem vagyunk egyedül. Mi az EuroAstra.hu-nál az Adhoc Support CIC-vel továbbra is azon...
Miért írhatunk csak egyetlen értékelést a Google Térképen? Egy látszólag ártatlan szabály mögött komoly problémák húzódnak, amelyek milliók mindennapjait befolyásolják. Képzeljük el: egy étterem korábban borzasztó volt, de új tulajdonos vette át, teljesen felújította és most a város egyik legjobb helye. Ön korábban egycsillagos értékelést adott, most pedig öt csillaggal jutalmazná. Mit tehet? A Google Térképen egyszerűen átírhatja a régi véleményét, de ezzel elveszti a fejlődés történetét – és...
"Bejelentkezés Google-fiókkal" – egy gombnyomásnyi kényelem, amely a modern internet szinonimájává vált. Nap mint nap használjuk, bízva abban, hogy a Google neve garancia a biztonságra. De mi történik, ha a támadók éppen ezt a feltétlen bizalmat fordítják ellenünk fegyverként? Egy új típusú, kifinomult támadási hullám söpör végig a weben, ahol a kiberbűnözők nem feltűnő, rosszindulatú szoftverekkel, hanem maguknak a technológiai óriásoknak, például a Google-nek a megbízható szolgáltatásaival támadnak. Ez...
Ez az eset tipikusan rávilágít arra, mi történik, ha a digitális bankolásban a professzionalizmus hiányzik – akár csak átmenetileg – a kommunikációból vagy a technikai kivitelezésből.
A bank (és minden nagyvállalat) bizalmi tőkéje azon múlik, hogy a legapróbb hibát is komolyan veszi-e az ügyfélkommunikációban. A digitális korban egyetlen rossz üzenet vagy elrontott kommunikációs láncszem évek munkáját teheti tönkre a bank bizalmi arculatában. Nem a technológia az ellenség, hanem a felületesség,...
A helyzet kristálytiszta: a Google most pontosan azt csinálja a tartalomgyártókkal, amit a parazita tesz a gazdaszervezettel – kihasználja az általuk termelt értéket, miközben megfojtja őket.
Véletlenül sem véletlen az időzítés. 2025 áprilisában egy amerikai bíróság kimondta: a Google törvényellenesen uralta az online hirdetési technológia két piacát. A techóriás feldarabolási veszéllyel néz szembe, az EU Digital Markets Act-je szorongatja, és a versenyhatóságok világszerte a nyakára lihegnek. Mit csinál ilyenkor egy...