AdhocSupport

Fogyasztóvédelmi hírek, Fogyasztói érdekérvényesítés

AdatvédelemAdhocSupportBelföldCímlapEuroAstraEurópai Unió

37 millió forint bírságot szabott ki a Generali Biztosító Zrt -re: hiányosságok az informatikai biztonság terén

Generali: hiányosságok az informatikai biztonság terén Budapest, 2022. január 25. – Az MNB átfogó vizsgálata nyomán 37 millió forint bírságot szabott ki a Generali Biztosító Zrt.-re, egyebek közt a kgfb és unit-linked biztosítások állománykezelése, a kárrendezés, IT-biztonság, javadalmazási politika, egyes termékek díjkalkulációja, illetve a panaszkezelés és ügyfél-tájékoztatás terén feltárt hiányosságok miatt. A jogsértésekből fakadó kockázatok alapvetően nem veszélyeztetik a társaság

Tovább...
AdhocSupportCímlapEuroAstraGazdaságJog

MNB: A személyi sérüléses károsultak kapjanak megfelelő egy összegű biztosítási kifizetést

Budapest, 2021. december 9. – Az MNB az átlátható és az ügyfélérdeket előtérbe helyező biztosítói kárrendezés támogatására vezetői körlevelet küldött az érintett biztosítóknak arról, hogy a piaci szereplők hogyan járjanak el a nem-élet biztosítási – leggyakrabban KGFB-balesetek utáni – személyi sérüléses károsultak esetében az őket illető biztosítási járadékok egy összegű megváltásakor. A Magyar Nemzeti Bank (MNB) vezetői körlevélben adott útmutatást

Tovább...
AdhocSupportBelföldGazdaságJog

Hiányosságok sora miatt kapott bírságot a Sberbank

Budapest, 2021. november 25. – Az MNB átfogó vizsgálata nyomán a hitelezési kockázatok kezelésére vonatkozó, a vállalatirányítási, az értékvesztés- és tőkekövetelmény-számítási, az informatikai, a betétbiztosítást érintő, illetve az adatszolgáltatási hiányosságok miatt 41,3 millió forint bírságot szabott ki a Sberbankra. A Magyar Nemzeti Bank (MNB) átfogó vizsgálatot folytatott a Sberbank Magyarország Zrt.-nél (Sberbank). A vizsgálat a hitelezési kockázat területén megállapította, hogy

Tovább...
AdatvédelemAdhocSupportCímlapEuroAstraEurópai UnióInternetKözszolgálatiPedagógus

Jogrendszerünk alappillére a zsarolhatóság!

1 éve húzzuk ezt a Covid 19-et és ez idő alatt mindenkit bedarált az etikátlanság gépezete vagy így vagy úgy. Minden ot kezdődött, hogy az iskolák átálltak online otthon oktatásra és már is bekerült a levesbe az etika meg a törvényesség morálja. Államilag kötelezővé tették, hogy a szülőkből legyen jogsértő, bűnelkövető és ennek okán jogilag kiszolgáltatott. Tudatosság? Szándékos demoralizálás? Igen!

Tovább...
AdatvédelemAdhocSupportBelföldCímlapEuroAstraEurópai UnióKözszolgálatiMarketing

Cseles multi vagy csaló multi? BRAND de kinek az értéke?

Cseles multi vagy csaló multi? BRAND de kinek az értéke? A kérdés azoknak ismert akik más márkáját nulláról behozták Magyarországra és aztán a nemzetközi multi anyagi támogatása nélkül BRAND-et csináltak a termékből 5-10 kemény és küzdelmes év alatt. Aztán a MULTI felébredt, rájött a piac kell vagy a versenytársa megvette szőröstől-bőröstől az egész európai vagy világ piacon. A magyart meg?

Tovább...
AdatvédelemAdhocSupportÁlhír írtóCímlapInternetVírusírtó

Mi a SPAM, avagy mitől lesz az email kéretlen?

Mi a SPAM? Spam minden olyan e-mail, amelyet olyan személynek küld, aki nem adta meg közvetlen engedélyét, hogy kapcsolatba lépjen velük az e-mail témájában. Ha e-mailt küld valakinek, akit nem ismer, az „kéretlen” e-mail tehát:SPAM. Egy kéretlen üzenet elküldése valakinek nyilván nem spam. De ha kéretlen e-mailt küld az ismeretlen emberek teljes listájának, az spam. A lényeg az, hogy olyan

Tovább...
AdhocSupportBelföldEuroAstraGasztróGazdaság

Öld meg a tradíciót, a minőséget és adj középszerű módon minőségi Costa kávét!

Igyon kávét középszerű módon vagy középszerű elkészítéssel? Netalán ez is az is?  Maradhat?  Sok esélye nem lesz a hamarosan felfutó Coca Cola kampány hatására azoknak akik Costa feliratot látnak és közben a kávén kívül sok köze nem lesz az 1971 óta épült eredeti BRAND-hez. Azon túl persze, hogy mostantól, bárki adhat el Costa kávét akinek van egy kávéfőzője. A Coca

Tovább...