2024.október.08. kedd.

EUROASTRA – az Internet Magazin

Független válaszkeresők és oknyomozók írásai

Átlépte a 2 milliót az előfizetések száma a UPC Magyarországnál, 10,2%-os árbevétel-növekedés mellett

4 perc olvasás

index_9.pngAz újonnan bemutatott Happy Home ajánlatok, a megújult márka bevezető kampánya és a szélessávú hálózat további fejlesztését célzó beruházások is hozzájárultak, hogy a UPC még többet kínáljon ügyfelei számára, és kiemelkedő értékesítési eredményeket érjen el 2017 harmadik negyedévében. Az előfizetések száma átlépte a 2 milliós határt, mindemellett pedig egy erős, 10,2%-os árbevétel-növekedést is elkönyvelhetett a UPC Magyarország.

 

2017 harmadik negyedévének legfontosabb eredményei:[1]

 

  • A UPC 10,2%-os árbevétel-növekedést ért el az előző év azonos időszakához képest, amelyhez a megújult márkát bevezető kampány és az új Happy Home ajánlatok is hozzájárultak.
  • Az előfizetések száma átlépte a 2 milliót.
  • A lakossági és üzleti előfizetők száma 6100-zal növekedett az előző negyedévhez képest, és elérte a 842 000-et.
  • Az előző éves adatokhoz viszonyítva a nagysebességű internet előfizetések száma 39 900-zal növekedett, és így elérte a 655 000-et, miközben a digitális és analóg televízió előfizetések száma is 677 700-ra bővült, ami 17 100-zal több, mint az előző év azonos időszakában.
  • A mobil előfizetések száma szeptember végén megközelítette a 81 400-at.
  • A UPC hálózata országszerte már 1 764 400 háztartásban érhető el.
  • Az új előfizetőknek másodpercenként 120 megabitre emelte a UPC a belépő sebességet, és a szupergyors wifi eszközt, a Connect Boxot is alapból biztosítja számukra.

 

 


 

Több mint 2 millió előfizetés és 842 000 ügyfél 2017 harmadik negyedévében:

 

TV

Internet

Telefon

Mobil

677 700

655 000

611 800

81 400

 

+17 100 új előfizetés az előző év azonos időszakához képest

 

+39 900 új előfizetés az előző év azonos időszakához képest

 

+47 000 új előfizetés az előző év azonos időszakához képest

 

+24 700 új előfizetés az előző év azonos időszakához képest

 

Robert Redeleanu, a UPC Magyarország és a UPC Románia vezérigazgatója mindezt igy indokolja:“Az új Happy Home ajánlatokkal, megújult márkánkkal és arculatunkkal még több értéket kínálunk ügyfeleink számára, lehetővé téve, hogy a legjobb minőségű szolgáltatásokat élvezhessék bárhol és bármikor. Folytattuk szélessávú hálózatunk fejlesztését célzó beruházásainkat, dinamikus teljesítményünk pedig továbbra is töretlen, amelyet ebben a negyedévben a 10,2%-os árbevétel-növekedés és a több mint 2 millió előfizetés is jelez.”

 

Szupergyors wifi és megnövelt belépő sebesség a Happy Home ügyfeleknek

 

A UPC Magyarország szeptemberben mutatta be új márkaértékeit és megújult arculatát, és ezzel egy időben vezette be Happy Home ajánlatait, amelyek segítségével az ügyfelek még felszabadultabban élvezhetik a szélessávú kapcsolat előnyeit. Az új előfizetőknek másodpercenként 120 megabitre emelte a UPC a belépő sebességet, és a szupergyors wifi eszközt, a Connect Boxot is alapból biztosítja számukra.

 

Az előző év azonos időszakához viszonyítva 10,2%-os árbevétel-növekedést ért el a UPC Magyarország, amelyhez nagyban hozzájárultak a kiemelkedő értékesítési eredmények és a cég azon törekvése is, hogy minél több új településre juttassa el szupergyors hálózatát új infrastruktúra kiépítésével, illetve meglévő hálózatok felvásárlásával. 2017 szeptemberének végén a UPC szolgáltatásai országszerte több mint 1 764 400 háztartásban voltak elérhetők, a lakossági és üzleti ügyfelek száma pedig megközelítette a 842 000-et, ami 6100-as növekedést jelent a harmadik negyedévben.

 

Folyamatosan emelkedik az előfizetések száma: egy év alatt 6,8%-os növekedés

 

Az új vezetékes és mobil előfizetések száma meghaladta a 128 000-et az elmúlt egy évben, így összességében 2 025 000 fölé emelkedett az előfizetések száma, ez pedig 6,8%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest. A nagysebességű internet előfizetések száma 39 900-zal növekedett az előző éves adatokhoz viszonyítva, így elérte a 655 000-et. Emellett a digitális és analóg televízió előfizetések is dinamikusan bővültek, szeptember 30-ig összesen 677 700-ra – ami több mint 17 000-rel magasabb, mint az előző év azonos időszakában. Jól teljesítettek a telefonszolgáltatások is: miközben a vezetékes telefon előfizetések száma – egy év alatt 47 000-rel növekedve – a harmadik negyedév végén már 611 800 fölött járt, ugyanezen időszakban a mobil előfizetések száma 24 700-zal nőtt, és így elérte a 81 400-at.

 

 

[1] A felsorolt eredmények tartalmazzák az olyan, nem organikus szervezeti változások hatásait is, mint a felvásárlások. Ezzel kapcsolatban további információkat talál a Liberty Global hivatalos közleményeiben.

EZ IS ÉRDEKELHETI

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

1973-2023 WebshopCompany Ltd. Uk Copyright © All rights reserved. Powered by WebshopCompany Ltd.