Az Amway globális árbevétele 2013-ban 11,8 milliárd dollár volt, amellyel újabb értékesítési rekordot ért el. A tavalyi összesített adat meghaladja a 2012-es forgalmat, amely 11,3 milliárd dollár volt, így a vállalat immár hetedik éve sorozatban és intenzíven növelte éves értékesítését. A vállalat éves értékesítési adata a közvetlen értékesítéseken kívül az egyéb üzleti tevékenységeket is magában foglalja.

Az Amway globális árbevétele 2013-ban 11,8 milliárd dollár volt, amellyel újabb értékesítési rekordot ért el. A tavalyi összesített adat meghaladja a 2012-es forgalmat, amely 11,3 milliárd dollár volt, így a vállalat immár hetedik éve sorozatban és intenzíven növelte éves értékesítését. A vállalat éves értékesítési adata a közvetlen értékesítéseken kívül az egyéb üzleti tevékenységeket is magában foglalja.

„Ez a nagyszerű eredmény elsősorban termékforgalmazóinknak köszönhető, akiknek a munkáját világszerte 21.000 munkatársunk segíti" – mondta Steve Van Andel, az Amway vezérigazgatója és Doug DeVos, az Amway elnöke a két vezető közös nyilatkozatában. „A több mint száz országban és területen dolgozó termékforgalmazók elérték kitűzött értékesítési céljaikat, és ezzel rekordévet értek el a vállalat számára."

A táplálkozás kategóriába tartozó termékek továbbra is vezető szerepet töltenek be az Amway eredményeiben. A kategória húzótermékei a NUTRILITETM fehérjepor és a NUTRILITETM Double / Triplex étrend kiegészítők. Az egészségmegőrzés kategória is új lendületet vett, köszönhetően a NUTRILITETM Memory Builder terméknek. A termékbevezetések között megtalálható a TRUVIVITY by NUTRILITETM is, amely egy szabadalmaztatott nedvesség fokozó rendszer, ami kiemeli a vállalat táplálkozás és szépségápolás terén meglévő tudományos szakértelmét. A BodyKeyTM by NUTRILITETM testsúlycsökkentő termékcsalád bevezetése nagyban hozzájárult a kategória eladásainak további növekedéséhez.

 

A szépségápolási termékek kategóriája is szép eredményeket produkált: a növekedést tovább erősítette a világszerte fokozatosan bevezetett ARTISTRYTM Youth Xtend bőrápolási kollekció és a nemrég bemutatott ARTISTRYTM Ideal Radiance bőrfényesítő termékcsalád.

 

Ami az otthonápolási termékeket illeti, az eSpringTM Víztisztító rendszerek eladásai is nagyon jól alakultak, köszönhetően az ázsiai piacokon tapasztalt fokozott érdeklődésnek, és annak, hogy a terméket 2012 végén Kínában is bevezették. A Verify Markets 2012-es globális értékesítési tanulmánya szerint az eSpringTM jelenleg a világ legnagyobb darabszámban értékesített otthoni víztisztító rendszere. 

 

A vállalat termékei iránt növekvő kereslet kielégítése érdekében az Amway világszerte 375 millió dolláros beruházással bővíti gyártási és a kutatás-fejlesztési tevékenységét. A bővülés jegyében az Amway új létesítményeket épít Washington, Kalifornia és Michigan államban, valamint új telephelyet nyit Indiában, és kutatás-fejlesztési intézeteket létesíti Kínában és Dél-Koreában. A további tervek között szerepel egy vietnámi és egy kínai gyártóüzem építése is.

Az Amway a fizikai jelenlétet hangsúlyozó stratégiáját követve 2013-ban megnyitotta üzleti központját a németországi Berlinben, amely jelentős támogatást nyújt a termékforgalmazók számára. Az elmúlt évek során az Amway sikeresnek ítélte meg a telephelyek beemelését az üzleti modelljébe. A New York City-beli Citi Fieldben megnyitott létesítményével immár mind a négy vállalati régióban rendelkezik telephelyekkel. Ezek a létesítmények tovább segítik a termékforgalmazókat üzletük építésében és vevőik kiszolgálásában.

A vállalkozói létformát fokozottan támogató Amway 2013 novemberében tette közzé Globális Vállalkozási Jelentését. A jelentés bemutatja az emberek önfoglalkoztatásról alkotott véleményét, és fontos információkat közöl a globális helyzetről. Rámutat arra is, hogy milyen sokan szeretnének saját vállalkozásukban dolgozni. Az Amway 2008 óta gyűjti és elemzi rendszeresen a vállalkozással kapcsolatos adatokat. A felmérést 2013-ban 24 országra terjesztették ki, így az adatok immár az Amerikai Egyesült Államok, Mexikó, Kolumbia, Japán és Ausztrália válaszadóinak véleményét is tükrözik.

A vállalat tavaly az AmwayTM One by One Egyenként a Gyermekekért Kampány fennállásának 10. évfordulója alkalmából számos programot szervezett, melyet világszerte átívelő eseménnyel koronázott meg 2013. november 20-án. Az Amway Globális Gyermeknapon a vállalat a világ minden pontján felkérte munkatársait és termékforgalmazóit, hogy csatlakozzanak egy-egy önkéntes gyermekjóléti akcióhoz. Aznap 57 országban közel 15.000 fő vett részt összesen 300 projektekben, így világszerte 100.000 gyermek számára vált emlékezetessé ez a különleges nap. 

 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük