Avaya Call center új funkcióiAvaya Call center új funkciói

A Customer Interaction Express az Avaya kis és közepes méretû vállalkozásoknak szánt új multimédiás Ügyfélszolgálati rendszer megoldása, mely ez év áprilisától érhetõ el minden régióban. A tisztán szoftveres megoldáshoz szabványos Windows szerver szükséges. Maximum 150 fõs ügyfélszolgálatok számára javasolt, mely mindazokat a funkciókat és lehetõségeket tartalmazza, melyek tipikusan a több ezer fõs rendszerekre jellemzõek. Mivel ezt a megoldást kimondottan a KKV szektor számára fejlesztették ki, ezért az ez idáig külön – külön megvalósított ügyfélszolgálati rendszerelemek egyetlen – maximális kiépítés esetén több – szerveren kerülnek megvalósításra.

 Avaya Call center új funkcióiAvaya Call center új funkciói

A Customer Interaction Express az Avaya kis és közepes méretû vállalkozásoknak szánt új multimédiás Ügyfélszolgálati rendszer megoldása, mely ez év áprilisától érhetõ el minden régióban. A tisztán szoftveres megoldáshoz szabványos Windows szerver szükséges. Maximum 150 fõs ügyfélszolgálatok számára javasolt, mely mindazokat a funkciókat és lehetõségeket tartalmazza, melyek tipikusan a több ezer fõs rendszerekre jellemzõek. Mivel ezt a megoldást kimondottan a KKV szektor számára fejlesztették ki, ezért az ez idáig külön – külön megvalósított ügyfélszolgálati rendszerelemek egyetlen – maximális kiépítés esetén több – szerveren kerülnek megvalósításra.

Az új termék jelenleg az Avaya alközpontokhoz kapcsolható a SIP és a tradicionális trönkök segítségével, az év vége felé a listába más telefonos gyártók központjai is felkerülnek. Amennyiben a költséghatékonyság miatt több telephelyes az ügyfélszolgálat, akkor az új megoldás természetesen ezt is támogatja.

A rendszer segítségével az alábbi ügyfélszolgálati funkciók valósíthatók meg:

            – tudás alapú intelligens bejövõ hívásirányítás

            – kampány menedzsment, kimenõ ügyintézõi hívások ütemezése és feldolgozása

            – email kezelés

            – Fax kezelés

            – SMS kezelés

            – az éppen aktuális valamint a múltbeli eseményekrõl riport készítése

            – az ügyintézõk monitorján megjelenõ, eseménytõl (CTI) függõ ablakok

            – IVR funkcionalitás, önkiszolgáló automatizmus

            – grafikus ügyintézõi felület

            – betelefonáló ügyfelek prioritásának automatikus kezelése

            – virtuális Contact Center és a távmunkások támogatása

            – Supervisor segítség funkció (csak hallgatás illetve beszélgetés is)

Az Avaya számára a KKV terület stratégiai fontosságú, ezért a fejlesztések esetén fontos szempont, hogy mindaz a szolgáltatás-készlet, amely a több ezer fõs kiépítéseknél már jelenleg is megvan, költséghatékonyan a kisebb rendszereknél is elérhetõvé váljon.

Az Avaya kimondottan a KKV szektornak szánt megoldásának, az IP Office-nak az aktuális fejlesztéseivel számos újonnan elérhetõ szolgáltatást – SIP trönk, távdiagnosztika, kibõvített mobilitás – és egy minden eddiginél rugalmasabban bõvíthetõ platformot mutatott be.

  • Az IP Office 4.0 szoftver két új típusának a bemutatásával – Standard Edition és Professional Edition – a kis- és középvállalatok számára még egyszerûbbé és rugalmasabbá válik a szolgáltatások és kapacitások bevezetése, illetve késõbbi bõvítése. Az új Standard Edition verzió csak az IP Office 500 platformon elérhetõ, amellyel maximum egy 32 felhasználós kommunikációs rendszert lehet kialakítani egy telephelyen alapszintû szolgáltatásokkal. A Professional Edition verzió ellenben már az összes fejlett szolgáltatást tartalmazza. Segítségével egy több telephelyes maximum 272 végponttal rendelkezõ komplex kommunikációs rendszert lehet kialakítani. A Professional verzióra való átállás egy egyszerû licencbõvítéssel bármikor megvalósítható.

IP Office 500IP Office 500

  • IP Office 500 tovább bõvíti a jelenlegi hardver kínálatot. Ez az új platform az eddigieknél is rugalmasabb, modulárisan bõvíthetõ eszköz, amely kitûnõ megoldást nyújt a növekvõ cégeknek. Az új rendszer felépítése révén finomabban és így költséghatékonyabban bõvíthetõ, mint elõdei, mindamellett, hogy megtartotta teljes kompatibilitását az elõzõ szériával és annak bõvítõ elemeivel. Az eszköz kimondottan IP alapú kommunikációra lett optimalizálva, így akár 128 hangtömörítõ csatornával is rendelhetõ.

Legfontosabb szoftverfejlesztések

VoIP OfficeAz új funkciók elérhetõk az IP406 V2, IP412 és Small Office Edition platformokon is.

  • Távoli diagnosztika: A System Status Application (SSA) alkalmazást a gyors diagnosztizálásra és helyi hibaelhárításra tervezték, amibõl adódóan csökken a szerviz-kiszállások száma, és nõ az ügyfél elégedettsége is. A szoftver minden rendszernek alaptartozéka!
  • SIP trönk: A SIP technológia jelentõs anyagi megtakarítást hoz a hagyományos vonalakhoz képest. Az IP Office ugyanúgy kezeli a SIP trönköket, mint bármely más vonalakat, így bármely készülékrõl kezdeményezhetünk SIP hívásokat.
  • Mobilitás: A 4.0-ás verzióban jelent meg a Remote Hot Desking. Ennek segítségével a mozgó felhasználók (tanácsadók, jogászok, menedzserek) a hálózat bármely telephelyén ugyanazokat a funkciókat és erõforrásokat érhetik el.
  • Ügyfél kiszolgálás: Kialakíthatunk akár egy több telephelyre kiterjedõ Call Centert. A hívások akár átirányítás esetén is teljes idõtartamuk alatt rögzíthetõk ebben a kiépítésben.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük