Az égig emelkedik Budapest jó híre – Világgá viszi Budapest jó hírét a Malév és a oneworld légitársasági szövetség
A budapesti téli turisztikai szezont fellendíteni hivatott Budapest Winter Invasion kampány híre a magyar nemzeti légitársaság oneworld szövetségi tagságának köszönhetően havonta átlagosan több mint 20 millió légiutashoz jut el világszerte.
A budapesti téli turisztikai szezont fellendíteni hivatott Budapest Winter Invasion kampány híre a magyar nemzeti légitársaság oneworld szövetségi tagságának köszönhetően havonta átlagosan több mint 20 millió légiutashoz jut el világszerte.
A Malév szövetségi tagsága révén a világ több mint 140 országának 650 célállomására közlekedő napi 7800 oneworld-járat havonta átlagosan több mint 20 millió utashoz juttatja el Budapest meghívását mintegy 2100 repülőgép fedélzetén, öt hónapon keresztül.
A Malév és a szövetség partner légitársaságai – köztük a világ legnagyobb légitársasága, az American Airlines – fedélzeti magazinjaikban és videó programjaikban, valamint online csatornáikon (honlapok, törzsutasoknak és kereskedelmi partnereknek szóló hírlevelek) hívják fel az utazni vágyók figyelmét a télen is számos vonzó programot kínáló magyar fővárosra. A Malév és a oneworld szövetség ezzel a Budapest Winter Invasion kampánynak Ausztráliától Európáig, Japántól Észak- és Dél-Amerikáig egyedülálló pubicitást biztosít.
A oneworld-légitársaságai magas szolgáltatásaikról ismertek az iparágban, ennek köszönhetően a fedélzeten Budapestet bemutató cikkek, hirdetések és filmek nívós környezetben érik el az igényes, fizetőképes és utazni szerető közönséget.
A Malév azon túl, hogy fedélzeti magazinjában, weboldalán, törzsutasainak és partnereinek szóló hírleveleiben utasai figyelmébe ajánlja a magyar fővárost, egyik B737-es repülőgépének oldalán is hirdeti Budapest téli „inváziós" kampányát. A széleskörű tájékoztatásnak köszönhetően a Budapest Winter Invasion honlapjának látogatottsága 44%-al nőtt október hónapban a tavalyi évhez képest.