Budapest Winter InvasionBudapest Winter InvasionFedélzeti magazinokban elhelyezett hirdetés, óriásplakát és járműreklám is szerepel a Magyar Turizmus Zrt. és a hazai szolgáltatók közös akcióiban, amelyekkel a téli vendégforgalom növelését tűzték ki célul. A beutazó forgalom erősítése érdekében az idei évben is elindult a Budapest Winter Invasion (BWI) akció, kulturális látnivalóink és a Budapesti Tavaszi Fesztivál népszerűsítése külön hirdetési kampány keretében valósul meg, továbbá utazásszervezői tanulmányutak és online kampány segíti a hazai egészségturisztikai kínálat piacra vitelét.

 

 

Budapest Winter InvasionBudapest Winter InvasionFedélzeti magazinokban elhelyezett hirdetés, óriásplakát és járműreklám is szerepel a Magyar Turizmus Zrt. és a hazai szolgáltatók közös akcióiban, amelyekkel a téli vendégforgalom növelését tűzték ki célul. A beutazó forgalom erősítése érdekében az idei évben is elindult a Budapest Winter Invasion (BWI) akció, kulturális látnivalóink és a Budapesti Tavaszi Fesztivál népszerűsítése külön hirdetési kampány keretében valósul meg, továbbá utazásszervezői tanulmányutak és online kampány segíti a hazai egészségturisztikai kínálat piacra vitelét.

 

A Télen itthon és a Budapest vendégül várja Magyarországot akciókban részt vevő szolgáltatóknak köszönhetően a belföldi utazókat is kedvezmények várják a téli hónapokban.

Indul a BWI (Budapest Téli Invázió)

2007. december 1-től 2008. március 31-ig három éjszaka áráért négy éjszakára várják a Budapest Winter Invasion akcióhoz csatlakozott szállodák az akció keretében szállást foglaló külföldi vendégeket. A közös kampány népszerűsítése érdekében az együttműködő partnerek a leghatékonyabb kommunikációs eszközeiket alkalmazzák, így például nagy szerepet kap a kampány hatnyelvű (angol, német, francia, olasz, spanyol, orosz) honlapja is. A http://www.budapestwinterinvasion.com/ címen elérhető oldalon a kampány valamennyi résztvevőjén kívül részletes információk találhatóak Budapestről is. Jelentős szerepe van a kommunikációban a nagy nemzetközi televíziós csatornáknak, amelyek segítségével több száz millió néző láthatja a kampányt népszerűsítő kisfilmet. A Budapestre repülő diszkont légitársaságok fedélzeti magazinjait olvasók is találkozhatnak a BWI hirdetéssel, illetve az elsődleges célpiacokon is számos eszközzel csábítjuk hazánkba a külföldi vendégeket a téli időszakban.

Október utolsó napjaiban nagyszabású kampány indult Észak-Európában, a legnagyobb svéd és dán utazási portálokon banner-ek, a nyomtatott sajtóban hirdetések jelennek meg több héten át. A stockholmi metró peronjain 26 db óriásplakát, továbbá a malmői, valamint koppenhágai belvárosi autóbuszvonalakon 120 „oldalplakát" csábítja a skandinávokat Magyarországra, a téli Budapest felfedezésére.

Az MT Zrt. Németországban is erőteljes marketingkommunikációval járul hozzá a budapesti vendégforgalom növekedéséhez, a BWI sikeréhez. Október közepétől a BWI-t és a Budapesti Tavaszi Fesztivált népszerűsítő hirdetés került összesen 16 berlini, hamburgi, müncheni, frankfurti és stuttgarti csuklósbusz oldalára. „Budapest ist WINTERschön" szlogennel pedig a német Jazz Rádió hallgatóit célozta meg a Zrt. A november 19-től sugárzott BWI spotot a rádió decemberben, januárban és februárban is megismétli. A németországi promócióban a nyomtatott sajtóban elhelyezett hirdetések és az online kampányok is fontos szerepet kapnak.

Olaszországban is a nyomtatott média és az internet segítségével csábítjuk hazánkba az utazókat, valamint a milánói metróban plakátokkal és információs pulttal hívja fel a figyelmet a téli fővárosi akcióra a Zrt. Az Egyesült Királyságban rádiókampány indult, London és környéke egyik leghallgatottabb rádiója a Magic FM hallgatói december 3-tól két héten át összesen 56 alkalommal hallhatják a BWI kampányt népszerűsítő 30 másodperces spotot.

Annak érdekében, hogy a kampány által generált vendégforgalom mérhető legyen, a BWI keretében érkező vendégek a szobakártya mellett kapnak egy úgynevezett BWI-kártyát, amellyel többek között budapesti éttermekben, fürdőkben és múzeumokban kapnak további kedvezményeket. A fővárosi éttermek a bejáratnál elhelyezett matricával hívják fel a külföldi vendégek figyelmét arra, hogy náluk a kártya ellenében kedvezményekre jogosultak

Tél, tavasz és kultúra

A Budapestre látogató külföldiek számának és a kereskedelmi szálláshelyeken eltöltött vendégéjszakák növelése érdekében indított hirdetési kampányt a Magyar Turizmus Zrt., amelynek fókuszában a téli és tavaszi kikapcsolódási lehetőségek, a kulturális látnivalók és rendezvények állnak. A Budapest Airport Zrt.-vel és a BTH Kht.-val közösen a Budapestre repülő járatok fedélzeti magazinjaiban elhelyezett hirdetésekkel népszerűsíti a magyar fővárost a Zrt., Ausztriában pedig a Szépművészeti Múzeummal együttműködésben járműreklám hívja fel az utazók figyelmét Budapest kulturális turisztikai kínálatára. Németországban, Olaszországban, az Egyesült Királyságban és Franciaországban online kampány indul, illetve a Budapesti Tavaszi Fesztivál népszerűsítése érdekében szórólapok kerülnek terjesztésre az említett országokban. A január-márciusi turisztikai kiállítások idejére időzítve óriásplakátokkal csábítja hazánkba az utazókat az MT Zrt., valamint Magyarország fontosabb küldőpiacain közlekedési eszköz kampány hirdeti, hogy érdemes hazánkba látogatni.

Télen Itthon kampány

A téli szezon belföldi vendégforgalmának növelése érdekében, a hazai szolgáltatók bevonásával kampányt indított a Magyar Turizmus Zrt., amelynek a lényege, hogy a hazai szálláshelyek téli, kedvezményes ajánlatai együtt jelennek meg a http://www.telenitthon.hu/ oldalon. Az ajánlatok mellett a kampányban részt vevő településekről szóló információ és időjárás előrejelzés is segíti az érdeklődőket a megfelelő helyszín és szálloda kiválasztásában. A honlapot az MT Zrt. többek között a budapesti metrókban és villamosokon elhelyezett hirdetések segítségével ismerteti meg a nagyközönséggel, az oldal látogatottsági adatai szerint hatékonyan. A kampány kezdete óta mintegy 20 ezren nézték meg a honlapot, és szinte mindegyik, az akcióban részt vevő szállodához érkezett megkeresés. Jelenleg 57 település 120 szállodájának ajánlatai között válogathatnak az utazni vágyók.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük