EuroAstra

Az IKEA áruházak 2009-ben is meghirdetik a puha állatfigura kampányt

ikea 0.thumbnail 

2009. November 2. és december 23. között minden eladott puha állatfigura után az IKEA áruházak egy eurót adományoznak az UNICEF és a Save the Children projektjei támogatására. A puha állatfigura kampány 2003-as indítása óta összesen 16,7 millió euró gyűlt össze a rászoruló gyermekek számára.

ikea 0.thumbnail 

2009. November 2. és december 23. között minden eladott puha állatfigura után az IKEA áruházak egy eurót adományoznak az UNICEF és a Save the Children projektjei támogatására. A puha állatfigura kampány 2003-as indítása óta összesen 16,7 millió euró gyűlt össze a rászoruló gyermekek számára.

Az elmúlt évben a magyarországi áruházak kiemelkedő eladási eredményeket értek el, az Örs vezér téri áruház 69 180 eurót gyűjtött, mellyel a legsikeresebb lett a világ összes IKEA áruháza között. A két magyarországi áruház együttes hozzájárulása pedig elérte a 29 millió forintot.

Az idei puha állatfigura kampány bevételeiből elsősorban az UNICEF Afrikai Iskolákért projektje részesül. A program célja, hogy a Burkina Faso, Etiópia, Madagaszkár, Mali és Niger országokban élő, leginkább hátrányos helyzetű gyermekek biztonságos, egészséges és védelmező környezetben tanulhassanak, képzett tanárok és alkalmas tananyag segítségével, valamint a megfelelő testi, érzelmi és szociális körülmények megteremtésével.

CSATLAKOZZ A KÓRUSHOZ! A Soft Toys Aid a nyolcvanas években nagysikerű Live Aid puha állatfigurákra írt változata. Az IKEA puha állatfigurái összeállnak, és egy jobb világért énekelnek; szeretettel várnak mindenkit abban a reményben, hogy megalakíthatják a világ legnagyobb kórusát. Aki ellátogat az oldalra, néhány kattintással elküldheti a saját énekét is. Kiválaszthatja, melyik figura szeretne lenni, és irányíthatja annak táncmozdulatait. Mikrofon nélkül is beállhatsz táncolni!

www.IKEA.hu/SOFTTOYSAID

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük