Az ujság olvasóból – szappanopera szereplő avagy megújult a Maxima magazin
3 perc olvasásKülsejében és tartalmában is megújult a Maxima magazin. A 2004 januárjában retikül- méretben megjelent hetilap egyedi tartalmi és vizuális koncepcióját is a magyar szerkesztőség dolgozta ki.
Külsejében és tartalmában is megújult a Maxima magazin. A 2004 januárjában retikül- méretben megjelent hetilap egyedi tartalmi és vizuális koncepcióját is a magyar szerkesztőség dolgozta ki.
A Maxima, igazodva a megváltozott olvasói igényekhez, most teljes átalakuláson ment keresztül, de mindeközben sikerült megőriznie egyediségét a lappiacon, igényes, ugyanakkor szórakoztató olvasnivalót kínálva hétről hétre egy trendi, letisztult, nőiesebb külsőbe csomagolva.
A koncepció- és designváltás eredménye egy dinamikus, friss, szórakoztató női hetilap lett, amely egyedi megközelítéssel – például oknyomozó riportok formájában – dolgoz fel más lapok által kevéssé érintett, mégis aktuális témákat. Az új rovatstruktúra kialakításának fő jellemzője, hogy a témákat a sztárokon keresztül közelíti meg a lap, illetve megnőtt a divat- és szépségoldalak terjedelme. Az olvasói igényekre reagálva erősödött a magazin szolgáltató jellege, sok tipp és hasznos tanács segít az olvasóknak eligazodni az egészséges életmód, az utazás, az ezotéria és egyéb témakörökben. A Maxima erőssége az interaktivitás: nagyszámú és változatos területeken ténykedő szakértői gárda válaszolja meg hétről hétre a beérkező olvasói kérdéseket.
Teljesen átalakult a magazin megjelenése: letisztult, finomabb, nőiesebb designt tükröz az új színvilág, a betűtípus és a szintén megújult logó. Megnőtt a magazin mérete, lehetővé téve a képi elemek arányának és a fotók számának növekedését, és egyúttal áttekinthetőbb, letisztultabb, mégis dinamikus, újszerű vizuális megjelenést kölcsönözve a lapnak. A címlapszerkezet is az új nyugati trendeket követi, egyértelműen kiemelve az adott lapszám legfontosabb témáit. A címlapon mindig a 20-39 éves női célcsoport számára értéket képviselő sztárok szerepelnek.
A trendi, de továbbra sem felszínes lap megújítását intenzív televízió-, rádió- és sajtókampány kíséri „Maxima. Hetilap, ami lendületbe hoz!" szlogennel.
A kreatív koncepciót a Maxima idei évre szerződött reklámügynöksége, a Grey dolgozta ki továbbfejlesztve a tavaszi kampány elemeit. A kampány része a Maxima Jóban Rosszban-játéka, amely keretében a Maxima-olvasók beküldhetik pályázatukat, és a castingon kiválasztott nyertes epizódszerepet kap a TV2 Jóban Rosszban című sorozatában.