MALÉV modell Ismét meghirdették a Budapest Winter Invasion elnevezésű kampányt, melynek lényege, hogy a vendégek 3 éjszaka áráért 4 éjszakát tölthetnek el a programban résztvevő budapesti szállodákban. A szervezőkhöz a MALÉV és a Budapest Airport is csatlakozott.

MALÉV modell Ismét meghirdették a Budapest Winter Invasion elnevezésű kampányt, melynek lényege, hogy a vendégek 3 éjszaka áráért 4 éjszakát tölthetnek el a programban résztvevő budapesti szállodákban. A szervezőkhöz a MALÉV és a Budapest Airport is csatlakozott.

dr. Niklai Ákos, a Magyar Turizmus ZRt elnöke Budapestnek kiemelkedő szerepe van az ország vendégforgalmában. A szállodai bevételek hetven százaléka itt keletkezik – mondta el dr. Niklai Ákos, a Magyar Turizmus ZRt elnöke. Érdemes tehát mindent megtennünk azért, hogy szép fővárosunk még inkább ismert legyen, szerte a világon. A tavalyi évben első alkalommal megvalósított Budapest Winter Invasion (BWI) elnevezésű kampány – amelyhez egyedülálló módon 70 szolgáltató csatlakozott – Budapestnek 25500 plusz vendégéjszakát hozott. A sikeres akcióban részt vett szállodák kezdeményezték a folytatást és az együttműködő partnerek úgy döntöttek, hogy idén is egyesítik erejüket, pénzügyi forrásaikat és hasonló feltételek mellett, azonos időszakra (2007. december 1. – 2008. március 31. között) és azonos elnevezéssel ismét meghirdetik a kampányt, amelynek célja továbbra is Budapest, a budapesti szállodák és éttermek, a magyar nemzeti légitársaság, illetve a Ferihegyi Repülőtér téli forgalmának növelése. A konkrét cél szerint a téli időszakban Budapestre érkező turisták számának 15000 fővel való növelése, ami várhatóan 60000 vendégéjszakával többet hoz majd a városnak. Az érkezőknek azt mondják: „Jöjjön Budapestre 3 éjszakára és maradjon tovább, hiszen oly sok program és látnivaló várja! Legyen ideje mindenre! Töltsön itt még egy éjszakát, de azt már a mi költségünkre!"

Az utazót az egyszerű városnézésnél itt sokkal több várja. Felsorolhatatlanul színes és sokrétű kulturális program, világhírű gyógyfürdők, és hozzá mindaz, amit a magyar bor és gasztronómia nyújtani tud.

A Budapest Winter Invasion nem kormányzati program. A budapesti szolgáltatók, elsősorban az ötcsillagos szállodák kezdeményezték, külföldi példák alapján. A költségekhez minden érintett maga is hozzájárul, ennek köszönhetően a költségvetés – bár még nem végleges – meg fogja haladni a százmillió forintot. A Magyar Turizmus Zrt. vállalta a kampány koordinálását, aktívan részt vesz annak népszerűsítésében, és egyben az akció társfinanszírozója is oly módon, hogy az együttműködő partnerektől befolyt pénzösszeggel megegyező összeggel egészíti ki a kampány költségvetését. Ám az akció csak akkor lehet sikeres, ha a rendezők élvezik a házigazda, a főváros támogatását is.

Ikvai Szabó Imre főpolgármester-helyettes Ebben egyetértett az elnök úrral Ikvai Szabó Imre főpolgármester-helyettes is, aki így fogalmazott: A turizmus a városi élet barométere. Ha az élet pezsgő, jön a turista. A városi önkormányzat feladata tehát, hogy ezt támogassa, ebben részt vállaljon. A budapesti gazdaság bevételeinek mintegy tíz százaléka jön a turizmusból, az ide kacsolódó szolgáltatásokból. Azért a város a fejlesztési programjában előnyben részesíti az idegenforgalmat. Annál is inkább, mert az ide adott támogatásokkal a város barátait támogatja. Szeretnék az idén a hazai utazgatók figyelmét is felkelteni a nagyszabású díszkivilágítással, a téli vásárokkal és a valódi Mikulás- invázióval. Akit pedig elsősorban a kulturális események vonzanak, az Őszi Fesztiváltól a Tavaszi Fesztiválig talál magának látni- hallgatnivalót. A Budapesti Tavaszi Fesztivál ugyanis kiemelt partnerként csatlakozott a BWI kampányhoz. Budapest legnagyobb kulturális rendezvénye, 60 különböző helyszínen, több mint 200 eseményt kínál a látogatóknak jövő márciusban.

Kopócsy Andrea a Magyar Szállodaszövetség elnöke A Magyar Szállodaszövetség elnöke, Kopócsy Andrea ezt még azzal egészítette ki, hogy a tapasztalatok szerint a négy éjszaka helyett inkább öt, 5,5 éjszakát mutatnak a számok. Ezzel mi túlszárnyaljuk Bécs és Prága hasonló időszakban mért adatait. Ezért különösen nagyszerű, hogy sikerült ilyen összefogást létrehozni a különféle szolgáltatók között. Az is bebizonyosodott, hogy nem elég csak a látványosságokat megmutatni. Fontos, hogy valóban színes programok épüljenek – bőséges választékban – az akció köré.

Adrian Gray a Le Meridien Hotel igazgatója,Tavaly az együttműködés egyik kezdeményezője a Le Meridien Hotel volt. Igazgatója, Adrian Gray most elmondta: örömmel tapasztalták, milyen gyorsan sikerült partnereket találni. Sokan belátták: az utazók nem csak a szállodák iránt érdeklődnek. Az éttermek, boltok, taxik, mind haszonélvezői lehetnek, ha a külföldi hosszabb időt tölt Budapesten. Ugyanakkor a szállodák is nagy erőfeszítéseket tesznek, hogy a saját lehetőségeik felhasználásával népszerűsítsék ezt az akciót. A marketingakció együttműködő partnerei: a budapesti három-, négy- és ötcsillagos szállodák (több mint 50 szálloda, köztük a meghatározó szállodaláncok), a Magyar Szállodaszövetség, a Magyar Turizmus Zrt., a Malév Zrt., a BTH Budapesti Turisztikai Szolgáltató Kht., Budapest Főváros Önkormányzata, a Budapest Airport Zrt., a Budapesti Tavaszi Fesztivál és egyéb turisztikai szolgáltatók (pl. városnézés, autókölcsönzés, fürdők, múzeumok, színházak, éttermek).

S-P O' Mahony, a Malév értékesítési és marketing igazgatója) Az a tény, hogy a Malév csatlakozott a oneworld szövetséghez nagy jelentőségű az utasok számára, de fontossá vált Budapestnek is – hangsúlyozta S-P O' Mahony, a Malév értékesítési és marketing igazgatója. A Malév speciális kedvezményekkel támogatja az akciót annak érdekében, hogy Budapest minden eddiginél könnyebben elérhető legyen. A szövetségbe tartozó légitársaságok mintegy 2500 repülőgépén, melyek napi 9000 felszállással 150 ország 700 célállomására közlekednek, a fedélzeti magazinokban, szórakoztató műsorokban és weboldalaikon, valamint direct mail akciókon keresztül, világszerte több tízmillió utashoz juttatják el a magyar főváros jó hírét. A Malév a kedvezményes díjtételeken, külföldi törzsutasainak, értékesítési partnereinek és ügyfeleinek szóló kommunikációján túl az egyik B737-es gépét is a kampány szolgálatába állította. A gép törzsén a Budapest Winter Invasion logója hirdeti Európa szerte, hogy érdemes télen is a magyar fővárosba látogatni. A Budapest Airport a ferihegyi repülőtér termináljaiban elhelyezett média felületeken, display monitorokon, citylight hirdetéseken keresztül népszerűsíti a Budapest Winter Invasion-t, mellyel a kampány naponta átlagosan 22 ezer utast ér el. A szélesebb nyilvánosság elérésére pedig a BA felkínálta honlapját és a repülőtér nyomtatott menetrendjét is.

Plakát A közös kampány népszerűsítése érdekében az együttműködő partnerek ismét a leghatékonyabb kommunikációs eszközeiket alkalmazzák, így például a Magyar Turizmus Zrt. külképviseleti hálózatának bevonása mellett, nagy szerepet kap a saját arculatú kampány önálló, hatnyelvű (angol, német, francia, olasz, spanyol, orosz) honlapja is. A http://www.budapestwinterinvasion.com/ címen elérhető honlapon a kampány valamennyi résztvevőjén kívül részletes információk találhatóak Budapestről is.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük